iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Ringtones op de iPhone. (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/14756-ringtones-op-de-iphone.html)

Ketting 18-06-08 14:12

Ringtones op de iPhone.
 
Beste iPhone gebruikers.

Ik heb sinds kort een 8GB iPhone.
Ik heb eigenlijk nog nooit een Apple product in mijn handen gehad van te voren vandaar dat ik deze vraag ook stel.

Ik zou graag mijn eigen ringtones op dit prachtige apparaat willen zetten en heb al verschillende topics gelezen maar ben nog een beetje huiverig om het zelf te doen.
Ik las onderandere dat dit met iBrickr mogelijk is, en deze link kwam met die uitspraak:
cre.ations.net - Creation: iBrickr: Easy iPhone ringtone / app management for Windows

Nu is mijn vraag: ik heb firmware 1.1.4 kan ik hiervoor iBrickr gebruiken, en welke programma's nog en/of welke zijn het gemakkelijkste in gebruik?

Mijn OS is trouwens Microsoft Windows XP en VISTA.

Bij voorbaat dank.

Groetjes.

iMario 18-06-08 14:32

je kan ook de source, i.danstaface.net toevoegen en dan de app Ringtones installeren zodat je je eigen muziek op je iPhone als ringtone/sms tone kan zetten.
Wel eerst SkrewCommon installeren die je ook mee krijgt met de source

Ketting 18-06-08 15:01

Het spijt me voor mijn stomme vragen, maar ik heb echt geen ervaring met dit soort dingen en ben bang dat ik iets kapot maak.

Waar vind ik die source, of waar moet ik die downloaden? in de installer neem ik aan?

alvast bedankt!

iMario 18-06-08 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ketting (Bericht 128799)
Het spijt me voor mijn stomme vragen, maar ik heb echt geen ervaring met dit soort dingen en ben bang dat ik iets kapot maak.

Waar vind ik die source, of waar moet ik die downloaden? in de installer neem ik aan?

alvast bedankt!

je gaat naar Installer dan druk je op sources staat rechtsonderin, dan druk je rechtsbovenin, edit en dan komt er links bovenin add te staan, druk erop en je kan wat invoeren... de source die ik je gaf dus

Ketting 18-06-08 22:15

Bedankt voor de reacties iMario.
Ik heb exact gedaan wat je hebt gezegt. Er staat nu bij sources; Skrews. Maar wat moet ik nu doen? Dit staat bij sources maar ik kan verder nergens op drukken, scrollen etc.

Bij voorbaat dank!

iMario 18-06-08 22:25

Je gaat gewoon naar, Install, staat onderin de balk en dan ga je naar all packages wat bovenaan staat. Je zoekt met de zoekfunctie in all packages naar, SkrewCommon. Die installeer je en daarna zoek je Ringtones en die installeer je ook.
Daarna reboot je je iPhone en dan kan je aan de slag!

Ketting 18-06-08 22:28

iMario, mijn dank is groot!

iMario 18-06-08 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ketting (Bericht 129082)
iMario, mijn dank is groot!

geen probleem hoor

M3 SMGII 12-07-08 11:32

ik heb een probleem met die Ringtones app.
bij mij staat er in itunes paar liedjes, maar via Ringtones app. worden die muziekbestanden niet herkend.
Ook heb ik messagetone van een Nokia (je weet wel dat standaard toontje bij elke Nokia) en als ik die erin zet zegt Itunes dat het geen geldige afspeelbestand is dus het ook niet werkt.

Hoe moet je het juist doen?

Chrisl 12-07-08 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII (Bericht 139817)
ik heb een probleem met die Ringtones app.
bij mij staat er in itunes paar liedjes, maar via Ringtones app. worden die muziekbestanden niet herkend.
Ook heb ik messagetone van een Nokia (je weet wel dat standaard toontje bij elke Nokia) en als ik die erin zet zegt Itunes dat het geen geldige afspeelbestand is dus het ook niet werkt.

Hoe moet je het juist doen?

Heb je wel de juiste extentie gebruikt????

M3 SMGII 12-07-08 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 139868)
Heb je wel de juiste extentie gebruikt????

het zijn mid-files.
Maar je moet ze omzetten veronderstel ik?:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.