iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Gekochte Beltonen kwijt en nu? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/148261-gekochte-beltonen-kwijt.html)

arpos 20-11-13 10:23

Gekochte Beltonen kwijt en nu?
 
Ik heb laatst me iphone geupdate naar IOS 7.

Maar omdat ik op de andere een jailbreak had dus niet een goeie backup terug kunnen zetten.

Nu ben ik al mijn gekochte beltonen kwijt, nu kun je in de store die wel weer aanklikken en komt dood leuk de melding, wilt u deze kopen... deze had ik al gekocht, en achteraf brengt apple gewoon nog een x de beltoon in rekening.

Iemand een tip hiervoor?

XIII 20-11-13 10:36

Staan ze niet in iTunes op je PC?

arpos 20-11-13 10:42

Nee, dat is dus het probleem.
Staat niets in itunes en ook niet in de back up map...

yukhalilsel 20-11-13 11:05

Heb je ook daadwerkelijk gezien dat er een tweede keer geld is afgeschreven van je creditcard, of bedoel je dat apple aangeeft dat je moet betalen?

Ik heb zo een melding ook weleens gehad omdat ik nog niet was ingelogd met mijn eigen account, en als ik dan vrolijk op volgende drukte, werd app/beltoon wel gratis gedownload.

arpos 20-11-13 11:08

Ik heb echt weer een mail gehad dat de beltoon is afgeschreven en gecontroleerd en was echt zo.

yukhalilsel 20-11-13 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arpos (Bericht 935633)
Ik heb echt weer een mail gehad dat de beltoon is afgeschreven en gecontroleerd en was echt zo.

Dat vroeg ik niet, kijk eerst bij je bank of het geld is afgeschreven.

Zo een email is standaard

arpos 21-11-13 11:42

Ik heb de oplossing:
> 1) Controleer of u de meest recente versie van iTunes gebruikt. U kunt deze gratis downloaden van de iTunes-website:
>
> Apple - iTunes - Download iTunes nu
>
> 2) Open iTunes.
>
> 3) Kies de optie Zoek naar beschikbare downloads in het menu Store boven aan het scherm. Als u Windows gebruikt en de menubalk niet zichtbaar is, drukt u op Ctrl-B om de balk weer te geven.
>
> 4) Voer uw accountnaam en wachtwoord in en klik op Zoek. Uw aankopen worden nu gedownload. Als er tijdens het downloaden een foutbericht wordt weergegeven, schakelt u de webacceleratie- of firewallsoftware uit die u op uw computer hebt geïnstalleerd.
>
> Als u het downloaden wilt pauzeren en op een later tijdstip wilt hervatten, klikt u op Downloads aan de linkerkant in iTunes en vervolgens op Pauzeer alles in de rechterbenedenhoek. Wanneer u het downloaden weer wilt hervatten, klikt u op Zoek naar beschikbare downloads in het menu Store boven aan het scherm, voert u uw accountnaam en wachtwoord in en klikt u vervolgens op de knop Zoek.
>
> Met behulp van het onderstaande artikel kunt u de beltonen overzetten naar uw iPhone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 november 2013 om 11:43 ----------

Deze mag dicht.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:45.