iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/15564-ringtones-doen-niet-meer-iphone-trilt-alleen-maar-gebeld-word.html)

ndl 06-07-08 00:14

ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word
 
Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word gaat alleen de trilfunctie. Geprobeerd om opnieuw mijn ringtones in te stellen, speelt prima als ik ze aanvink, ook de standaardringtones, maar als ik mijn eigen nummer bel, ( met andere telefoon) krijg ik alleen maar de trilfunctie. Phone uit en aanzetten helpt ook niet....Ook de standaardringtones doen het na het instellen niet. Wie o wie heeft de oplossing??

ControlSje 06-07-08 00:19

Heb je al een reset geprobeerd? Uitzetten door beide knoppen ingedrukt te houden en als hij dan weer aanspringt gelijk alles loslaten anders staat hij in restore mode.

Als dat niet helpt kun je proberen alle settings te reseten door "Herstel alle instellingen" in "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" te selecteren.

Meestal helpt 1 van de 2 oplossingen.

EDIT
Ik neem aan dat je ook geen ringtoon hoort in je koptelefoon. Als dat wel het geval is kun je proberen om de koptelefoon stekker er een aantal maal in en uit te steken.
En natuurlijk heb je de mute schakelaar en volume ook goed staan neem ik aan ;)


ndl 06-07-08 00:53

Bedankt voor de tips, helaas helpen ze beide niet !! Weet je misschien nog iets anders??

jeremy14 06-07-08 11:29

heb je niet de switch op de zijkant van je iphone omgezet??

Nikooos 06-07-08 13:19

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)

r03n_d 27-01-09 16:05

even een oud topic bumpen (beter dan een nieuwe aanmaken toch)

ik heb een iPhone met 2.2 gejailbreaked
alleen trilt hij niet meer.. ook niet als ik dat knopje aan de zijkant om-zet naar de stille stand..
trillen staat wel aan bij instellingen..
help? :P

suyunhai 09-03-09 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ndl (Bericht 135131)
Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word gaat alleen de trilfunctie. Geprobeerd om opnieuw mijn ringtones in te stellen, speelt prima als ik ze aanvink, ook de standaardringtones, maar als ik mijn eigen nummer bel, ( met andere telefoon) krijg ik alleen maar de trilfunctie. Phone uit en aanzetten helpt ook niet....Ook de standaardringtones doen het na het instellen niet. Wie o wie heeft de oplossing??

is de probleem nu opgelost? Mijn iPhone heeft precies dezelfde probleem sinds twee dagen. Reset helpt niet.

eric klingers 30-05-09 22:59

Zit met precies hetzelfde probleem. Mute en volume staan echt goed, heeft iemand a.u.b. de oplossing

Liekie 04-06-09 21:46

Moet je je ipod even openen en daar het geluid hoger zetten ik heb dat probleem ook al paar keer gehad.
Hoe het kan vraag me niet want alles staat gewoon over al open, alleen als ik bij de ipod ging kijken zag ik dat het geluid daar uit stond.
Hopelijk is het nu op gelost...

sharonskie 24-06-09 01:52

ha! dat is ém dus er zit boven de volumeknop nog een piepkleinknopje! Jeetje ik had alles al geprobeerd resetten, fabrieksinstellingen, weggooien.
Thnx!

sharzahan 26-08-16 12:28

geen beltoon meer
 
Dat één zo'n klein rotknopje me zo lang heeft laten zoeken! Bedankt voor de gouden tip, voor mij is het probleem óók opgelost, thnx! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.