//

ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word

ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-08, 23:14
ndl ndl is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word

Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word gaat alleen de trilfunctie. Geprobeerd om opnieuw mijn ringtones in te stellen, speelt prima als ik ze aanvink, ook de standaardringtones, maar als ik mijn eigen nummer bel, ( met andere telefoon) krijg ik alleen maar de trilfunctie. Phone uit en aanzetten helpt ook niet....Ook de standaardringtones doen het na het instellen niet. Wie o wie heeft de oplossing??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-08, 23:19
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je al een reset geprobeerd? Uitzetten door beide knoppen ingedrukt te houden en als hij dan weer aanspringt gelijk alles loslaten anders staat hij in restore mode.

Als dat niet helpt kun je proberen alle settings te reseten door "Herstel alle instellingen" in "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" te selecteren.

Meestal helpt 1 van de 2 oplossingen.

EDIT
Ik neem aan dat je ook geen ringtoon hoort in je koptelefoon. Als dat wel het geval is kun je proberen om de koptelefoon stekker er een aantal maal in en uit te steken.
En natuurlijk heb je de mute schakelaar en volume ook goed staan neem ik aan


Laatst gewijzigd door ControlSje; 05-07-08 om 23:23.
  #3  
Oud 05-07-08, 23:53
ndl ndl is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 31
Standaard

Bedankt voor de tips, helaas helpen ze beide niet !! Weet je misschien nog iets anders??
  #4  
Oud 06-07-08, 10:29
jeremy14's schermafbeelding
jeremy14 jeremy14 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Wassenaar
Berichten: 425
Stuur een bericht via MSN naar jeremy14
Standaard

heb je niet de switch op de zijkant van je iphone omgezet??
  #5  
Oud 06-07-08, 12:19
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

 Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
  #6  
Oud 27-01-09, 15:05
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

even een oud topic bumpen (beter dan een nieuwe aanmaken toch)

ik heb een iPhone met 2.2 gejailbreaked
alleen trilt hij niet meer.. ook niet als ik dat knopje aan de zijkant om-zet naar de stille stand..
trillen staat wel aan bij instellingen..
help?
  #7  
Oud 09-03-09, 15:38
suyunhai suyunhai is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndl Bekijk bericht
Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word gaat alleen de trilfunctie. Geprobeerd om opnieuw mijn ringtones in te stellen, speelt prima als ik ze aanvink, ook de standaardringtones, maar als ik mijn eigen nummer bel, ( met andere telefoon) krijg ik alleen maar de trilfunctie. Phone uit en aanzetten helpt ook niet....Ook de standaardringtones doen het na het instellen niet. Wie o wie heeft de oplossing??
is de probleem nu opgelost? Mijn iPhone heeft precies dezelfde probleem sinds twee dagen. Reset helpt niet.
  #8  
Oud 30-05-09, 21:59
eric klingers eric klingers is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Zit met precies hetzelfde probleem. Mute en volume staan echt goed, heeft iemand a.u.b. de oplossing
  #9  
Oud 04-06-09, 20:46
Liekie Liekie is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Moet je je ipod even openen en daar het geluid hoger zetten ik heb dat probleem ook al paar keer gehad.
Hoe het kan vraag me niet want alles staat gewoon over al open, alleen als ik bij de ipod ging kijken zag ik dat het geluid daar uit stond.
Hopelijk is het nu op gelost...
  #10  
Oud 24-06-09, 00:52
sharonskie's schermafbeelding
sharonskie sharonskie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Gelderland
Berichten: 3
Standaard

ha! dat is ém dus er zit boven de volumeknop nog een piepkleinknopje! Jeetje ik had alles al geprobeerd resetten, fabrieksinstellingen, weggooien.
Thnx!
  #11  
Oud 26-08-16, 11:28
sharzahan sharzahan is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 5
Standaard geen beltoon meer

Dat één zo'n klein rotknopje me zo lang heeft laten zoeken! Bedankt voor de gouden tip, voor mij is het probleem óók opgelost, thnx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! macHJ iPhone algemeen 10 28-04-09 14:07
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt Drinkyoghurt Unlock [archief] 39 25-06-08 12:31
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones Jellevdwerff Ringtones en Wallpapers 0 08-04-08 19:10
(1.1.3.-3 DEV) custom ringtones doen het niet rocksnor Ringtones en Wallpapers 1 07-02-08 22:13
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen Joycejew iPhone algemeen 0 18-01-08 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.