Zedge ToneSync foutmelding
Goedendag,
Omdat ik graag wat andere tonen, dan de standaard tonen, wil toevoegen aan mijn 6 Plus dacht ik aan Zedge. In het verleden goede ervaringen mee qua achtergronden, tonen etc, echter nu krijg ik het niet voor elkaar, tot grote frustratie :mad: Ik download de nieuwste versie van iTunes, de nieuwste versie van ToneSync en dat alles op een laptop met Windows 8. Nu start ik ToneSync, hij geeft aan dat hij iTunes op gaat starten, hetgeen ook gebeurd..maar dan krijg ik deze foutmelding: "Error connecting to iTunes - Please verify your iTunes installation. Zedge ToneSync will keep trying." Ik heb op het net al gezocht, maar ik kom iets tegen dat je een map iTunes resources moet verplaatsen / kopieeren, maar dat helpt ook helemaal niets !Ook op YT zijn genoeg filmpjes te vinden, maar het meeste is al redelijk gedateerd en dat werkt ook niet echt mee, wie kan me helpen ? |
Niemand die hier iets op weet ?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15. |