//

Zedge ToneSync foutmelding

Zedge ToneSync foutmelding discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Omdat ik graag wat andere tonen, dan de standaard tonen, wil toevoegen aan mijn 6 Plus dacht ik aan Zedge. In het verleden goede ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-15, 16:36
dodojuice1980 dodojuice1980 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Doetinchem
Berichten: 31
Standaard Zedge ToneSync foutmelding

Goedendag,

Omdat ik graag wat andere tonen, dan de standaard tonen, wil toevoegen aan mijn 6 Plus dacht ik aan Zedge.

In het verleden goede ervaringen mee qua achtergronden, tonen etc, echter nu krijg ik het niet voor elkaar, tot grote frustratie

Ik download de nieuwste versie van iTunes, de nieuwste versie van ToneSync en dat alles op een laptop met Windows 8.

Nu start ik ToneSync, hij geeft aan dat hij iTunes op gaat starten, hetgeen ook gebeurd..maar dan krijg ik deze foutmelding:

"Error connecting to iTunes - Please verify your iTunes installation. Zedge ToneSync will keep trying."

Ik heb op het net al gezocht, maar ik kom iets tegen dat je een map iTunes resources moet verplaatsen / kopieeren, maar dat helpt ook helemaal niets !Ook op YT zijn genoeg filmpjes te vinden, maar het meeste is al redelijk gedateerd en dat werkt ook niet echt mee, wie kan me helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-15, 16:37
dodojuice1980 dodojuice1980 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Doetinchem
Berichten: 31
Standaard

Niemand die hier iets op weet ?
Reageren

Labels
6 plus, tonesync, zedge



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe kan ik zedge ringtonen bij mijn whatsapp ringtonen krijgen? eelserins Ringtones en Wallpapers 6 19-03-19 18:30
Windows: Tonen via Zedge synchroniseren met Itunes lukt niet MissDreamy iTunes 1 12-08-15 21:05
zedge ringtones Hans Nuenen Ringtones en Wallpapers 2 23-01-12 20:30
iPhone: foutmelding borisbaco Jailbreak 0 27-09-10 20:13
foutmelding keith74 iTunes 0 18-01-09 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:07.