//

Zelfgemaakte meldingstone voor WhatsApp

Zelfgemaakte meldingstone voor WhatsApp discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vraag Ik probeer een meldingstone voor een bepaalde WhatsApp groep in te stellen op de iphone. Dit is nodig omdat het om een waarschuwingssysteem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-22, 20:40
cesar67 cesar67 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2022
Berichten: 1
Cool Zelfgemaakte meldingstone voor WhatsApp

Mijn vraag

Ik probeer een meldingstone voor een bepaalde WhatsApp groep in te stellen op de iphone. Dit is nodig omdat het om een waarschuwingssysteem gaat in verband met een AED-hulp groep. Het moet dan een stevig geluid zijn. Het liefst een siren of hoorn geluid.
Nu heb ik zelf wel een ringtone kunnen maken en installeren maar die kun je dan weer niet vinden onder de meldingstonen bij de WhatsApp groep (kan wel onder Android). Alleen onder de ringtones is hij zichtbaar.
Weet iemand hoe dit probleem op te lossen ?

Groet,

Cesar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone, meldingstone, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar vind je zelfgemaakte hoesjes voor 5c? julieclarysse iPhone accessoires en onderdelen 3 23-04-14 21:54
PHONEZAP - Voor o.a. al je zelfgemaakte ringtones! Ganosius Ringtones en Wallpapers 4 20-11-08 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.