//

Zoek (deze) een wallpaper

Zoek (deze) een wallpaper discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Eventje jullie hulp inroepe Vroeger had ik op mijn iPaq een heel mooie wallpaper. Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-08, 12:59
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Exclamation Zoek (deze) een wallpaper

Hoi,

Eventje jullie hulp inroepe

Vroeger had ik op mijn iPaq een heel mooie wallpaper. Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik kan deze niet vinden, messchien heeft iemand deze we gezien of beschikbaar? Hoe ziet de wallpaer eruit:

Het is een (jonge) dame die met haar rug naar de camera staat en een laag hangende jeans draagd met daaronder een groene (gras) string die duidelijk zichtbaar is.

Wie o Wie kan mij deze wallpaper terug bezorgen?

ik zou HEEL dankbaar zijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-08, 13:41
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Hoi,

Eventje jullie hulp inroepe

Vroeger had ik op mijn iPaq een heel mooie wallpaper. Ik heb me al rot gezocht op internet maar ik kan deze niet vinden, messchien heeft iemand deze we gezien of beschikbaar? Hoe ziet de wallpaer eruit:

Het is een (jonge) dame die met haar rug naar de camera staat en een laag hangende jeans draagd met daaronder een groene (gras) string die duidelijk zichtbaar is.

Wie o Wie kan mij deze wallpaper terug bezorgen?

ik zou HEEL dankbaar zijn
Ik gok dat je iets specifieker moet zijn. Er zijn zoveel wallpapers met dames erop, en er zijn er ook genoeg die een groene string aanhebben. Wat staat er nog meer op, lang haar, kort haar, kleur haar enz. enz. Dat maakt het wat makkelijker denk ik...
  #3  
Oud 30-08-08, 10:07
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Er staat geen hoofd op, enkele een schuine rug met bibs achteruit, jeans half op de heupen met gras(groene) string.
Zo ziet hij er bijna uit. De foto is scherper en met een groene string:


Laatst gewijzigd door wvy; 31-08-08 om 17:08.
  #4  
Oud 07-09-08, 15:57
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Heb hem ondertussen kunnen terugvinden

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14
Ik zoek een hoesje ?? aron Archief 1 28-12-08 15:08
Zoek de website van deze wallpaper jayjay112 Ringtones en Wallpapers 6 11-09-08 13:05
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? PriZe Ringtones en Wallpapers 3 18-01-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.