iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Krijg geen ringtones op mijn iPhone! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/25413-krijg-geen-ringtones-op-mijn-iphone.html)

borgqueenx 19-11-08 14:03

Krijg geen ringtones op mijn iPhone!
 
Als ik het in itunes probeer, van een mp3 een aac selectie te maken, kan ik dat aac bestand nergens op de computer terug vinden.

En als ik het probeer om een mp3 bestand naar AAC te converteren en te hernoemen naar m4r, pakt itunes hem niet in de beltonen lijst, en heb hem ook al geprobeert te kopierenmet winscp, hij staat wel tussen de lijst met beltones op mn iphone, maar speelt hem niet af.

Het is maar een bestand van nog geen eens 500kb, en duurt maar 23 seconden.

Fasty 19-11-08 16:53

dat itunes dit niet meer doet is al langer bekend. Maar als je met winscp werkt dan moet het werken. Zo doe ik het ook. mp3 dan naar aac en dan achter de punt wijzigen naar m4r . Je zou eens bij bossprefs fix user dir permissions kunnen proberen.

vespresso 19-11-08 16:59

hey als je de naam veranderd van a naar r moet je 2x enter drukken dan opent hij deze in itunes map ringtones werkt perfect bij mij mvg

King1987 19-11-08 17:03

Gebruik gewoon het prachtige progje Iringer. Werkt perfect!

Fasty 19-11-08 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vespresso (Bericht 218572)
hey als je de naam veranderd van a naar r moet je 2x enter drukken dan opent hij deze in itunes map ringtones werkt perfect bij mij mvg


ja? maar kun je ze dan ook op de iphone zetten.. Straks eens proberen als ik tijd heb. Want ik krijg ze ook wel in itunes zo, maar niet op de iphone.

yvetskie 19-11-08 18:28

wat je ook kan doen is naar audiko.net gaan die hebben een enorme database van uiteenlopende tracks van verschillende lengtes en op verschillende manieren geknipt , ringtone voor iphone downloaden en voila hij staat automatisch in je map beltonen in itunes, ff syncen en klaar ben je :)

Azalkmaar 07-01-09 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 218573)
Gebruik gewoon het prachtige progje Iringer. Werkt perfect!

Ik heb dit net ook gedownload.. En het werkt echt super! 3x klikken en je hebt een ringtone in je iTunes staan!:eek::D

herman kippersluis 06-01-10 10:22

ik kan beltonen instaleren op mij iphone foutmelding itunes kan geen verbinding krijgen? fout code (11556) agenda

Jazzamataz 06-01-10 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herman kippersluis (Bericht 401860)
ik kan beltonen instaleren op mij iphone foutmelding itunes kan geen verbinding krijgen? fout code (11556) agenda


Is dit een vraag? Ik snap hem niet!

pleun 06-01-10 20:29

Heb zojuist iringer geïnstalleerd en ze komen keurig in itunes te staan.
Als ik de iphone aansluit komt er ook een map 'beltonen' tevoorschijn.
Helaas kan ik ze niet naar deze map slepen of kopiëren.
Weet iemand hoe het wel moet?
Alvast dank voor je reactie

Clivia 09-01-10 16:30

Geweldig! Het werkt echt.

Fleetwood 09-01-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pleun (Bericht 402129)
Heb zojuist iringer geïnstalleerd en ze komen keurig in itunes te staan.
Als ik de iphone aansluit komt er ook een map 'beltonen' tevoorschijn.
Helaas kan ik ze niet naar deze map slepen of kopiëren.
Weet iemand hoe het wel moet?
Alvast dank voor je reactie

in iringer kun je de beltoon maken (knippen), naar itunes sturen
en dan moet je gewoon synchroniseren, dan staat ie op je iphone.

andrace 15-01-10 19:56

Hulde, hulde en nog eens hulde..... eindelijk een programma dat goed werkt !!!

:D:D:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:31.