iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   SMS tonen aanpassen FW 2.2 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/26500-sms-tonen-aanpassen-fw-2-2-a.html)

wieke 04-03-09 15:09

Sms toon vanuit Cydia
 
Ik heb vanuit Cydia een aantal sms tonen gedownload en deze staan nu in Winterboard. Iemand enig idee hoe ik één van deze tonen in kan stellen als smstoon? Ik kan ze nergens terug vinden onder de geluiden en van het forum word ik ook niet echt wijzer.

Alvast bedankt!

King1987 04-03-09 15:14

@ Wieke,

Selecteer drietoon in je sms geluiden. Die word meestal gebruikt.

Tevens de topic's even samengevoegd.

wieke 04-03-09 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 263009)
@ Wieke,

Selecteer drietoon in je sms geluiden. Die word meestal gebruikt.

Tevens de topic's even samengevoegd.

Helaas, heb drietoon geselecteerd, maar het werkt niet :(

FizzKiss 12-03-09 15:29

ik heb gisteravond m.b.v. een tip op iphoned.nl nieuwe ringtones toegevoegd op mijn iPhone (via site: Zedge). Alles is goed verlopen t/m het veranderen veranderen van extensie .m4a in .m4r. Computer via iTunes gesynchroniseerd met de iPhone. Ik heb echter ook een "message tone" gedownload. In mijn iPhone staat deze nu bij geluiden onder beltoon (telefoon) opgenomen onder kopje "aangepast". NIET bij geluiden "nieuw sms-bericht". Hoe krijg ik mijn nieuwe sms tone bij geluiden nieuw sms-bericht? Hierboven discussie gelezen maar snap er echt weinig van. Firmware iPhone is 2.2.

zwaan 16-03-09 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FizzKiss (Bericht 265689)
ik heb gisteravond m.b.v. een tip op iphoned.nl nieuwe ringtones toegevoegd op mijn iPhone (via site: Zedge). Alles is goed verlopen t/m het veranderen veranderen van extensie .m4a in .m4r. Computer via iTunes gesynchroniseerd met de iPhone. Ik heb echter ook een "message tone" gedownload. In mijn iPhone staat deze nu bij geluiden onder beltoon (telefoon) opgenomen onder kopje "aangepast". NIET bij geluiden "nieuw sms-bericht". Hoe krijg ik mijn nieuwe sms tone bij geluiden nieuw sms-bericht? Hierboven discussie gelezen maar snap er echt weinig van. Firmware iPhone is 2.2.

Je hebt de verkeerde methode gebruikt ;)

De methode die jij gebruikt is inderdaad correct maar dan wel voor het toevoegen van beltonen. Om custom-sms tonen toe te voegen moet je een andere methode gebruiken waar je je iPhone voor moet jailbreaken.
Je kan natuurlijk ook eerst even in Cydia kijken voor tonen die je misschien wel wilt als smstoon. Het is in ieder geval niet mogelijk om smstonen toe te voegen, wel te vervangen. Daar zit het verschil. De iPhone kent een aantal smstonen en deze moeten vervangen worden maar wel met dezelfde naam als het origineel en als ik het me goed herrinner in .caf formaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.