ToneFXs discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ToneFXs geinstalleerd via Cydia en het staat inmiddels op mijn computer, maar het werkt niet! Ik heb een sms-toon naar mijn iPhone gestuurd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ToneFXs
Ik heb ToneFXs geinstalleerd via Cydia en het staat inmiddels op mijn computer, maar het werkt niet!
Ik heb een sms-toon naar mijn iPhone gestuurd en binnen ToneFXs kan ik deze sms-toon ook selecteren en als ik hem dan vervolgens opsla start de iPhone opnieuw op, maar als ik vervolgens een sms'je krijg dan hoor ik de standaard iPhone sms-toon! Zoals gezegd, binnen het proggie staat mijn gekozen sms-toon goed ingesteld Iemand ervaringen met dit proggie? Hurrie! Mijn trial loopt bijna af |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Probeer dit eens: -Ga naar Instellingen(iPhone)==>Geluiden==>Nieuw sms-bericht===>vink Drietoon(Tri-Tone) aan. Deze moet altijd op Tri-Tone of Drietoon staan! Hopenlijk werkt het nu. Greetz Crunch |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dit wist ik ook niet.
goeie tip
|
|||
|
|||
Ik krijg de melding dat ik me moet registeren? Hoe werkt ToneFX?
|
|||
|
|||
Zedge ringtones
Omdat zedge en apple een conflict hebben wordt de werkwijze anders. Je kunt het beste de beltoon opslaan op je pc, deze ringtone importeren via iringer, dan preview, en export, deze converteerd de melodie naar m4r bestand en stuurt de tune alsnog naar je tonen-mapje in itunes. suc6
|
|
|||
|
|||
Unlimtones van Cydia?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ToneFXs, ringtone | MichaelJ | Ringtones en Wallpapers | 0 | 01-12-09 17:01 |
tonefxs | lencar | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-03-09 13:45 |
nieuwe app via cydia!! ToneFXs | rammsteinbe | Jailbreak apps en thema's | 3 | 30-08-08 19:19 |
|
|