//

Geen kopje aangepast

Geen kopje aangepast discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2 Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-09, 18:39
Joycemazenier Joycemazenier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard Geen kopje aangepast

hallo,

Ik heb een Iphone 3G met firmware 2.2
Nu wou ik een ringtone erop zetten, ik heb de handleiding gevolgd die hier op de site stond, alles is verder goed verlopen.
Alleen de ringtone staat niet tussen de lijst van andere ringtone's, terwijl hij wel op me iphone staat onder Beltonen.

Bij het voorbeeld zag ik ook staan dat de ringtone staat onder Instellingen->Geluiden->Beltoon-> en dan aangepast alleen heb ik geen kopje/tablat met aangepast!.

kan iemand mij hiermee helpen wellicht?

groetjes Joyce
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-09, 12:11
iPhonebooth's schermafbeelding
iPhonebooth iPhonebooth is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 67
Standaard

Weet je zeker dat het .m4r bestanden zijn???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Navigon een kopje kleiner maken ballegooier iPhone Navigatie 0 01-04-10 09:24
Navigon: Navigon MobileNavigator Europa kopje kleiner maken met Winrar/Stuffit iCulture iPhone Navigatie 8 21-08-09 21:43
Aangepast UIWebview Dreissen Ontwikkelen voor iOS 5 15-06-09 17:41
Prijzen iPhone 3G aangepast? marcel1607 Koopinformatie Nederland 3 12-06-09 15:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.