iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Ringtone request/add topic (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/3463-ringtone-request-add-topic.html)

wvy 07-12-08 09:38

Ringtone gezocht
 
Hoi,

in de film 'Interview' heeft de dame in kwestie een mobiletje met als ringtone een keffende hond (zo'n klein chihuahua)

Ik zoek dergelijke ringtone. De meeste zijn blaffende honden in de verte maar ik zoek een duidelijke keffende hond zonder achtergrond geluiden.

alvast bedankt

delente 07-12-08 10:51

ja zo i zo een goede geste gewoon ringtoons op je iphone zonder toeters en bellen

xanderrijken 07-12-08 14:07

Kijk eens op de volgende locatie, veel ringtones te vinden;
www.audiko.net

Vervolgens kan je ze downloaden(gratis) en opslaan op je pc. Met het slepen vanuit je explorer naar itunes, kan je ze importeren. Mocht je ringtone nog niet bestaan, kan je mp3 omzetten naar ringtone formaat op de site of middels iringer.

Succes

iMario 07-12-08 14:08

Als je mij een nummer geeft, kan ik er wel een ringtone van maken voor je.

BadSide 07-12-08 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 228000)
Als je mij een nummer geeft, kan ik er wel een ringtone van maken voor je.

Kan op een Mac ook lekker eenvoudig in GarageBand :p

iMario 07-12-08 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 228004)
Kan op een Mac ook lekker eenvoudig in GarageBand :p

Heb ik geen ervaring mee ;) Heb een Windows :eek:

King1987 07-12-08 22:40

Topic's samengevoegd. Graag voortaan de zoekfunctie gebruiken of er al zo'n topic is ;)

xanderrijken 09-12-08 08:03

Zie mijn eerdere post over audiko.net.
Kan je veel downloaden en eenvoudig slepen naar je itunes.
:)

jonathan 21-12-08 21:41

Ik heb de Skype ringtone hier voor jullie! Sinds ik Skype heb vind ik het echt een prachtige ringtone, soms vraag ik mensen op mij even te bellen zodat ik 'm kan horen :P Nu heb ik gelukkig het audio-bestand, en heb ik 'm even geconverteerd naar een iPhone ringtone. Iedereen veel plezier ermee!

darkvisje 24-12-08 11:36

Ik ben opzoek naar het geluid van de sims en dan niet de intro o.i.d maar als bij sims(het spel) de telefoon gaat hoor je zo'n toepasselijk geluidje, iemand die deze heeft?

Nikooos 24-12-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mpijnacker (Bericht 64564)
Kennen we deze nog nog nog...?

Uit de goede oude nokia 3310 tijd. Wie had hem niet?
Met van die verwisselbare frontjes (geniaal).
Klinkt lekker retro op je iPhone.

:cool:

Op een of andere manier krijg ik deze niet meer gedownload. Kan iemand hem opnieuw posten of anders even naar me mailen. Email vragen via pm

missvirusje 13-01-09 16:19

Het lukt me absoluut niet

Ik heb een bestandje dat .amr is
ik heb het omgezet in .mp3 maar om daar weer een .m4r van te maken dan krijg ik maar een gedeelte van de beltoon en klopt er niets van.

wie zou mij kunnen helpen met mijn beltoon en er een .m4r van kunnen maken?

wvy 13-01-09 16:39

Is hier een beetje off-topic aan het worden op mijn vraag voor een vermelde ringtone. Als er vragen zijn over een andere ringtone en/of het converteren ervan, gelieve dan een eigen tread op te starten.

Juss 15-01-09 15:44

Beste mensen,

Heeft iemand een idee hoe je een nummer kan laten luister aan de persoon die je belt?? Ik kwam laats iemand tegen die dit heeft, maar wil niet vertellen hoe dit werkt....
Dus dit vervangt dan het overgaan door een nummer.... Het zelfde als je in de wacht bent gezet bij een bedrijf

Greetz

.nck 17-01-09 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juss (Bericht 244291)
Beste mensen,

Heeft iemand een idee hoe je een nummer kan laten luister aan de persoon die je belt?? Ik kwam laats iemand tegen die dit heeft, maar wil niet vertellen hoe dit werkt....
Dus dit vervangt dan het overgaan door een nummer.... Het zelfde als je in de wacht bent gezet bij een bedrijf

Greetz

Dat waren de ringback tones van Vodafone.... Hier is de site nog te vinden.

borgqueenx 17-01-09 13:58

Maak hier maar eens een iphone ringtone van. ik heb hem al als ringtone ingesteld :D
Geweldig leuk gedaan, een remix van het windows xp opstart geluid:

Windows XP [suprhuman Remix]

Gilliam 18-01-09 18:18

1 Bijlage(n)
Voeg deze maar toe. :)

Dutchskill 16-04-09 18:55

Nevermind heb hem

Foeky 20-04-09 10:07

Jongens bedankt allemaal about hoe of wat met ringtones !!!Toppie jullie allemaal!!

spysical 23-04-09 21:28

Request:
Het nieuwe liedje van Lily Allen **** You, ****you very very much...
En daar dan een ringtone van dat **** you stukje (Zit tussen 1:42 - 1:50 geloof ik..)
Mega goed nummer :D

EDIT

Wel lullig als je F uck probeert te typen dat er dan **** komt te stan terweil het gewoon een naam van een liedje is




Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.