iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Ringtone request/add topic (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/3463-ringtone-request-add-topic.html)

mkw0679 15-05-09 14:24

Hallo,

Ik ben op zoek naar die simpele "1x beep" ringtone die je op de nokia's had...heb gegoogled, alle forums bekeken etc...maar kan deze nergens vinden! plus dat ik niet zo handig ben om het zelf te maken :-(

Heeft iemand deze toevallig liggen??

Mijn dank is groot!

mcman 12-07-09 16:36

weet iemand die ringtone uit de film "the game plan"

Weet iemand trowens waar ik die ringtone kan krijgen die je hoort (aardig in het begin van de film) as "the rock" wordt gebeld in zijn appartement door de portier beneden?

Dank!

StefV 24-09-09 08:06

Weet iemand of heeft iemand toevallig de ringtone van de Farnsworth of van de mobiele telefoon van de serie Warehouse13?

thirs. 24-07-10 19:50

Is er hier nog iemand die toevallig een ringtone voor mij kan maken want mijn iTunes vertikt het om het bij mij te doen.

Het gaat om het nummer 'Anthem Part Two' en dan 0:19 tot 0:46.

Helmonder007 09-08-10 10:54

Ik heb onderstaande website gebruikt voor het downloaden van 2 ringtones. In mijn Iphone krijg ik echter telkens maximaal 1 ringtone te zien. Kan ik maximaal 1 nieuwe ringtone plaatsen of doe ik iets niet goed?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xanderrijken (Bericht 227999)
Kijk eens op de volgende locatie, veel ringtones te vinden;
www.audiko.net

Vervolgens kan je ze downloaden(gratis) en opslaan op je pc. Met het slepen vanuit je explorer naar itunes, kan je ze importeren. Mocht je ringtone nog niet bestaan, kan je mp3 omzetten naar ringtone formaat op de site of middels iringer.

Succes

Reeds gevonden. Vergeet bovenstaande.

abbelsap 14-09-10 08:26

Heeft iemand toevallig het (irritante) geluidje van een wekker/alarmklok? Ik kan deze nergens vinden namelijk en zou deze wel als wekkergeluid willen instellen :)

NigelNL 15-09-10 13:30

Weet iemand misschien een goede kwaliteit ringtone van de film, American Pie Band Camp, dat stukje dat stiffler op dat jodel geval gaat spelen, net zoals dit:
YouTube - American Pie Bandcamp Tune

Thanks ;)

jopy 08-10-10 09:03

1x beep" ringtone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mkw0679 (Bericht 286710)
Hallo,

Ik ben op zoek naar die simpele "1x beep" ringtone die je op de nokia's had...heb gegoogled, alle forums bekeken etc...maar kan deze nergens vinden! plus dat ik niet zo handig ben om het zelf te maken :-(

Heeft iemand deze toevallig liggen??

Mijn dank is groot!


Iemand enig idee?

Youssef1984 11-10-10 11:58

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op de website, allemaal complimenten dit is echt een eye-opener voor de iphonebezitters! Ik heb een request; zou iemand mij AUB!!!!! willenhelpen. ik wil namelijk graag de ringtone hebben van Shouf Shouf Habibi de film en dan voornamelijk de intro....

Zie jullie response graag tegemoet!

Mvg
Youssef

debroei 15-10-10 15:04

Nokia geluidjes
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

dwight11 10-11-10 13:09

beltonen
 
Ik wilde even weten of het klopt dat als je meerdere nieuwe beltonen toevoegd via itunes dat er maar 1 te zien is in mijn iphone of doe ik iets fout???

:confused::confused::confused:

j biggie 11-05-11 16:21

Ik wil graag het typische ping geluid van blackberry als sms geluid.Kan Dit?

Hans Nuenen 11-05-11 20:13

beste iedereen, googel met je pc maar eens naar zedge, de beltonen die je download komen direct naar je itunes toe, en als je via voorkeuren beltonen hebt aangevinkt in het itunes-menu dan gaan ze automatisch naar je beltonen, suc6.

j biggie 11-05-11 20:44

Ik kan daar in iedergeval niet het originele sms geluid van blackberry ping vinden.Maar dit is wel een goede site verder!!

Hans Nuenen 11-05-11 20:58

volgens mij kun je bij instellingen aangeven welke telefoon je hebt, dus als je blackberrie aangeeft moet je deze tune kunnen vinden,

j biggie 19-05-11 10:26

Ik heb het nog steeds niet gevonden zou iemand mij kunnen helpen!Ik zoek het bekende ozo irritante blackberry ping geluid.

ButcherJF 26-06-11 10:06

Voor de wakkeren onder ons: Ringtonium: maak (tijdelijk) gratis je eigen ringtoon!

Hosley 16-11-11 15:55

Kan iemand een ringtone maken van ''Liever Kips leverworst dan gewone leverworst''?
Geen geintje, wil deze echt. Nou ja, is wel een geintje natuurlijk maar mijn verzoek niet :D

bolliee 06-01-12 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hosley (Bericht 736783)
Kan iemand een ringtone maken van ''Liever Kips leverworst dan gewone leverworst''?
Geen geintje, wil deze echt. Nou ja, is wel een geintje natuurlijk maar mijn verzoek niet :D


En heb je hem?

KickSmeets 25-01-12 19:27

Hallo!
Ik heb Iphone 4s en wil een ringtone op mijn telefoon waaraan ik verslaafd ben. Mijn McBook heeft nog de een-na-laatste versie van Itunes. Maar ik heb geen idee hoe ik het vanuit deze bieb naar mijn telefoon krijg en het dan als ringtone kan gebruiken.
Heel gebruiksonvriendelijk die beperking van tones...
Moet ik zgn jailbreaken en wat is dat eigenlijk?
vr gr Kick

Hans Nuenen 25-01-12 20:20

boven aan de pagina staat een tab met zoeken, als je hierin zedge typt komen er div. verslagen over hoe en wat je kunt doen om hier beltonen te downloaden. En googel is je vriend op de pc en zoek dan de site zedge op. suc6

sjoerdverbraak 27-10-13 22:19

ik ben opzoek naar het geluid van een amerikaanse politie auto. Het is de sirene die ze kort laten horen om mensen er op te attenderen dat ze moeten stoppen. Het is een tweetoonig geluid. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

PCM_Smeets 06-01-15 18:19

Als je zoekt in de itunes store dan vind je daar diverse ringtones van de Amerikaanse Politie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.