iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Foutmelding bij het aan aanmaken van Beltoon (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/35347-foutmelding-aanmaken-beltoon.html)

juupster 12-05-09 15:41

Van een nummer uit iTunes een beltoon maken
 
hier een nieuwe iphone bezitster...
ik heb een muziekje gekocht in de itunes store... maar kan deze niet omzetten naar beltone (foutmelding 11556 itunes kan geen verbining maken met itunes store) Probeer het later nog eens... Nou dagen later... lukt het nog steeds niet. Trouwens ook erg lastig dat je niet kan mmsen... Niet de hele wereld heeft een Iphone:rolleyes:

Runaque 12-05-09 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juupster (Bericht 285894)
hier een nieuwe iphone bezitster...
ik heb een muziekje gekocht in de itunes store... maar kan deze niet omzetten naar beltone (foutmelding 11556 itunes kan geen verbining maken met itunes store) Probeer het later nog eens... Nou dagen later... lukt het nog steeds niet. Trouwens ook erg lastig dat je niet kan mmsen... Niet de hele wereld heeft een Iphone:rolleyes:

Als dat liedje DRM bevat, dus een auteursrecht, dan is het niet mogelijk bij mijn weten.

Pluis volgende website maar eens na, is simpel zelf te doen hoor, van eender welk liedje uit je collectie (cd's).

iPhone Ringtones: Create FREE iPhone ringtones using iTunes 8

Of bekijk deze video maar eens ff.

Video: Make iPhone ringtones with iTunes 8.0 | The Download Blog - Download.com

Voila, alles dat je moet weten en het is nog gratis ook.

Wat betreft de mms, dat is verholpen in de volgende firmware update, dan is het wel mogelijk om mms te sturen.

spiggerin 12-05-09 17:16

Ringtones kan je ook gratis aanmaken via audiko.net.

Ofwel kies je uit hun zeer grote catalogus ofwel upload je een eigen nummer en kies je daaruit een bepaald stukje.

Je kan dan de ringtone voor de iPhone downloaden in iTunes. Gewoon even synchroniseren en dan in instellingen de beltone aanvinken.

Werkt vlot en gratis.

juupster 12-05-09 17:39

nou ik heb met groot succes twee ringtones gemaakt (ja van minder dan 40 seconden:p) Maarre, als ik op mijn iphone de instellingen open staan de nummers er niet bij, bij de beltonen. (en ja ik heb gesynct)
Alvast mega dank voor de tips al gegeven en die nog komen!!
Super zulke snelle reacties en geduld met blonde schone....
;)

Runaque 12-05-09 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juupster (Bericht 285919)
nou ik heb met groot succes twee ringtones gemaakt (ja van minder dan 40 seconden:p) Maarre, als ik op mijn iphone de instellingen open staan de nummers er niet bij, bij de beltonen. (en ja ik heb gesynct)
Alvast mega dank voor de tips al gegeven en die nog komen!!
Super zulke snelle reacties en geduld met blonde schone....
;)


40 seconden is te lang, ik heb dat ook ervaren, beter dat je er 25 of 30 seconden van maakt, dan zou het opgelost moeten zijn.

juupster 12-05-09 19:28

dank voor je input... maar 27 seconden zou moeten lukken dacht ik zo, maar werkt dus niet.

Runaque 12-05-09 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juupster (Bericht 285968)
dank voor je input... maar 27 seconden zou moeten lukken dacht ik zo, maar werkt dus niet.

Heb je na het wijzigen van dubbelklik gedaan zodat de ringtone nu in iTunes bij je ringtones staat? En heb je wel die ringtone in het tabblad van de iPhone aangevinkt voor je hem synct?

juupster 12-05-09 23:37

jaaaa dat was het (blond he....) mega dank en dikke zoen!

Jennimal 02-06-09 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spiggerin (Bericht 285914)
Ringtones kan je ook gratis aanmaken via audiko.net.

Ofwel kies je uit hun zeer grote catalogus ofwel upload je een eigen nummer en kies je daaruit een bepaald stukje.

Je kan dan de ringtone voor de iPhone downloaden in iTunes. Gewoon even synchroniseren en dan in instellingen de beltone aanvinken.

Werkt vlot en gratis.

Het is zelfs mij gelukt!:p

Timmeh_ 02-06-09 20:34

 Verplaatst naar: iPhone Ringtones
Tevens topic-titel aangepast.

Liekie 04-06-09 21:44

Hallo,
Ik krijg dezelfde melding , heb ringtone gekocht om te proberen, rechtsklik en ringtone aanmaken krijg ik die code, maak ik een aac aan dan zegt hij kan niet omdat ik hem niet bij de itunes store zou hebben gekocht.

EDIT
Oke jongens heb het gevonden, via topic hoe ik een ringtone kan maken mooi gedaan met een handleiding erbij. TOPPIE..


Maud_86 11-06-09 12:16

Foutmelding bij het aan aanmaken van Beltoon
 
Ik probeer via iTunes een beltoon aan te maken met via iTunes gekochte muziek, ik heb verschillende nummers geprobeerd, maar iTunes geeft steeds een foutmelding: ''iTunes kan geen verbinding maken met de itunes store. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (11556).'' Dit vind ik vreemd, want ik kan gewoon apps en muziek kopen, dan heb ik prima verbinding met de itunes store.

Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft, of dit probleem zelf ook meegemaakt?

Froggle 13-06-09 15:57

Zelfde probleem hier.

q_ariens 18-06-09 16:11

de standaard beltoon maken in itunes optie
 
de standaard beltoon maken in itunes optie dit werkt nog niet in nederland.
heb itunes - store gemaild.

want ik namelijk laatst ook amerikaanse ringtones aangekocht daarna probeerde ik deze in itunes om te zetten naar beltoon maar kreeg dezelfde foutmelding.

we moeten dus nog even afwachten tot de nederlandse itunes dit toelaat.


Greetz Q

macfreaker 18-06-09 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door q_ariens (Bericht 300334)
de standaard beltoon maken in itunes optie dit werkt nog niet in nederland.
heb itunes - store gemaild.
want ik namelijk laatst ook amerikaanse ringtones aangekocht daarna probeerde ik deze in itunes om te zetten naar beltoon maar kreeg dezelfde foutmelding.
we moeten dus nog even afwachten tot de nederlandse itunes dit toelaat.
Greetz Q

Hoe de windows gebruikers het moeten (kunnen) doen weet ik niet maar als mac gebruiker kan je makkelijk via garageband je ringtones maken. liedje slepen naar garageband en dan exporteren naar ringtone , kiezen welk stuk je wilt en klaar . :D

Timmeh_ 18-06-09 17:05

// Discussies samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.