//

Overspuiten iPhone 3G

Overspuiten iPhone 3G discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chris@r5 Inmiddels is hij alweer opnieuw gespoten . Ik was niet helemaal tevreden over de matte afwerking. Na wat dubben en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-08-09, 02:13
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris@r5 Bekijk bericht
Inmiddels is hij alweer opnieuw gespoten . Ik was niet helemaal tevreden over de matte afwerking. Na wat dubben en kijken wat ik nog had liggen aan kleuren heb ik gekozen voor metallic groen op een zwarte ondergrond. Ik heb 'm eerst zwart gespoten en daarna dun de groene lak er overheen gedaan. Die werk ik zo af met twee/ drie lagen blanke lak. Preview komt er aan, maar zal er wat anders it zien dan real life .

Edit, dit is zonder blanke lak nog. Inmiddels zit die er ook op en is het nu een kwestie van goed uitharden. Morgenavond monteer ik alles weer terug en heb ik hopelijk een redeljk unieke iPhone


Zeker een super idee !

Ik vraag me alleen af wat je met die 2 liter vloeibaar frituurvet moet doen??


Weet iemand inmiddels hoe je een iphone moet demonteren,tenminste de achterzijde??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-08-09, 09:16
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
Zeker een super idee !

Ik vraag me alleen af wat je met die 2 liter vloeibaar frituurvet moet doen??


Weet iemand inmiddels hoe je een iphone moet demonteren,tenminste de achterzijde??
Zijn enorm veel handleidingen en video's over te vinden, even googlen gaat je sowieso op weg helpen.
  #23  
Oud 23-08-09, 10:36
Bakka Bakka is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oilsjt
Berichten: 27
Standaard

Heb ook al eens zitten zoeken naar een goede handleidingen, paar goede gevonden.
Ziet er wel naar uit dat je heel de iphone gaat moeten demonteren.

Daaraan durf ik me nog niet echt wagen.

Iemand hier al ervaring mee? is het makkelijk/veilig het te doen?
  #24  
Oud 23-08-09, 21:51
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

het blijft link... ik heb gewoon op marktplaats een hard case cover gekocht in 5 kleuren...(Goud, Zilver, Oranje, Geel en zwart) en nu kan ik heel gemakkelijk van kleur wisselen zonder dat ik m'n iPhone hoef open te schroeven....
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #25  
Oud 24-08-09, 23:01
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
het blijft link... ik heb gewoon op marktplaats een hard case cover gekocht in 5 kleuren...(Goud, Zilver, Oranje, Geel en zwart) en nu kan ik heel gemakkelijk van kleur wisselen zonder dat ik m'n iPhone hoef open te schroeven....
Ja dat kan natuurlijk ook,alleen is je iphone dan een stuk dikker.
Ik heb zelf ook een case,maar vind het prima.

Toch blijft het mooier om hem zonder case te gebruiken (vind ik),alleen moet ik hem wel in een case stoppen,i.v.m. mijn werk.

Toch ben ik ooit van plan om zo'n M-Line sticker te bestellen met een eigen ontwerp,die tenslotte volgens de verkopers ook beschermd tegen stof,vuil,krassen en schokken,zijn krasvast en slijten niet..

Maar eerst maar eens kijken of dat echt zo is,want mijn vrouw gaat zo'n sticker soon bestellen...

Laatst gewijzigd door Econz; 24-08-09 om 23:03.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.