iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   muziek op iphone omzetten naar ringtoon (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/41695-muziek-op-iphone-omzetten-naar-ringtoon.html)

gsuk 14-08-09 19:07

muziek op iphone omzetten naar ringtoon
 
Hoi is het mogelijk om muziek die al op de iphone staat om te zetten naar een ringtone zonder eerst in i tunes om te moeten zetten. bestaat daar een programma voor.


ik vind de manier van itunes wel heel omslachtig

mijn vriendin heeft een walkman phone en alle muziek die ze daar op heeft kan ze gewoon al ringtoon gebruiken lekker makkelijk en snel
maar voor de rest vind i de iphone een super ding

groetjes Emile

kuotje 18-08-09 01:11

zoals meeste telefoons kun je mp3 files gewoon als ringtone gebruiken.

Apple gebruikt RINGTONE sectie via Store zodat je ze moet kopen wat ze geld oplevert en daarom waarschijnlijk niet ze zo makkelijk laat omzetten.

Je zal dus eerst een programma zullen moeten gebruiken om een ringtone te krijgen.

gsuk 18-08-09 06:52

Dat is juist mijn vraag of iemand weet of er een programma bestaat die ook werkt om dit te doen. Groetje Emile

truckdiver 18-08-09 08:43

als je in dit forumonderdeel wat gaat zoeken ga je zeker wat vinden!

kuotje 18-08-09 10:58

OP de iPhone zoals een App is er niet. Je zal op de pc/mac eerst je ringtone moeten maken mbv iphoneringtonemaker

peterde1 04-11-09 18:32

ik heb ringtonemaker en da ga heel goed hoor

serapim 11-11-09 20:56

probeer dit is

Videos - Free video downloads and streaming video - CNET TV

shimai 11-01-10 15:21

Thnx serapim deze handleiding is de juiste, even resumerend;
op een mac (snow leopard) gedaan met itunes 9.
1.muziek beluisterd en opgeschreven vanaf welk beginpunt tot welk eindpunt de ringtone moet duren!
2.ga op het muziekbestand staan en klik <cmd> i ga dan naar opties dan begintijd en eindtijd ingeven en beiden aanvinken, druk op <ok>.
3. ga naar geavanceerd (in itunes) en dan "maak versie voor aac aan" of evt. "maak versie voor apple lossles aan"!
4. een nieuw bestand wordt gemaakt, sleep of copieer dit naar bijv. je bureaublad!
5. verwijder het nieuwe (ingekorte) ringtone bestand uit itunes (vergeet dit niet anders lukt het straks niet) en klik weer op <cmd> i op het bestaande (originele) muziekbestand.
6. vink de starttijd en de eindtijd weer uit anders duurt je originele muzieknummer wel erg kort.
7. in je bureaublad (of je eigen gekozen locatie) ga op je .m4a bestand staan (dit is je gemaakt ringtone). en klik op <enter>, verander nu m4a in m4r en bevestig deze wijziging.
8. als laatste sleep je het m4r bestand naar de bibliotheek in itunes, de mac zet het bestand automatisch in je ringtones, je kunt ook het bestand dubbelklikken dan staat het automatisch bij je ringtones!
synchroniseren met je iphone en klaar!!!!!!!!!

kuotje 11-01-10 15:32

AnyRing ! te vinden @ CYdia

serapim 11-01-10 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shimai (Bericht 403845)
Thnx serapim deze handleiding is de juiste, even resumerend;
op een mac (snow leopard) gedaan met itunes 9.
1.muziek beluisterd en opgeschreven vanaf welk beginpunt tot welk eindpunt de ringtone moet duren!
2.ga op het muziekbestand staan en klik <cmd> i ga dan naar opties dan begintijd en eindtijd ingeven en beiden aanvinken, druk op <ok>.
3. ga naar geavanceerd (in itunes) en dan "maak versie voor aac aan" of evt. "maak versie voor apple lossles aan"!
4. een nieuw bestand wordt gemaakt, sleep of copieer dit naar bijv. je bureaublad!
5. verwijder het nieuwe (ingekorte) ringtone bestand uit itunes (vergeet dit niet anders lukt het straks niet) en klik weer op <cmd> i op het bestaande (originele) muziekbestand.
6. vink de starttijd en de eindtijd weer uit anders duurt je originele muzieknummer wel erg kort.
7. in je bureaublad (of je eigen gekozen locatie) ga op je .m4a bestand staan (dit is je gemaakt ringtone). en klik op <enter>, verander nu m4a in m4r en bevestig deze wijziging.
8. als laatste sleep je het m4r bestand naar de bibliotheek in itunes, de mac zet het bestand automatisch in je ringtones.
synchroniseren met je iphone en klaar!!!!!!!!!

klopt helemaal ik doe het ook zo anyring uit cydia kan ook maar dan moet je het nummer op je iphone hebben

kuotje 11-01-10 17:11

sorry maar de topic titel is toch: muziek OP iphone omzetten in ringtone

serapim 11-01-10 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 403916)
sorry maar de topic titel is toch: muziek OP iphone omzetten in ringtone

was mij helemaal niet opgevallen:P:P:P:P:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.