iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/41852-ringtone-geluid-geen-sms-geluid-mail-geluid-ontgrendel-geluid.html)

lene 20-04-12 16:27

bedankt voor hulp martin 9946.

coelho 23-05-12 20:42

Misschien ter aanvulling en met de hoop dat mensen lezen: de in/uit truc met de headset werkte bij mij niet met een standaard headset met 2 ribbels, de iphone headset heeft 3 ribbels en daarmee had ik in een keer succes. Wie weet toch een oorzakelijk verband...

Rikkiedik 19-08-12 16:22

ik heb het probleem nog steeds met mijn 4s , je boedoelt toch niet gewoon de tril functie knop boven de volume + knop? want dat is duidelijk.

lampjus 28-12-12 17:13

Zelfde probleem gehad met mijn iphone 4s, wel beltoon als ik gebeld werd maar geen geluid bij afspelen van muziek, of meldingen.
Oorzaak vocht in de dockconector doordat toestel enkele minuten heeft meegedraaid in de wasmachine in mijn werkbroek, ja ik weet het superdom.
Ongelooflijk dat het toestel nog funktioneerde na het verwijderen van de accu en laten drogen.
Zoals ik al zei, echter geen geluid wel belgeluid. Heb de dockconnector van de iphone4s vervangen en het geluid werkt weer super.
Handleidingen hoe te vervangen gevonden op ifixit.

fissey 19-09-13 21:45

Dag mensen, ik had hetzelfde probleem en ik heb het zojuist heel makkelijk opgelost.

Ik stak mijn Iphone (4) in een dockingstation en zette de muziek aan via Itunes. Er kwam toen gewoon geluid uit. Daarna haalde ik de Iphone uit het dockingstation en vervolgens werkte het geluid gewoon weer. Ook de berichttonen e.d.

Of dit een blijvende fix is weet ik niet, maar voorlopig doet hij het gewoon weer.

Succes

boskuip 13-11-13 20:10

all ready thanks

BJB58 27-12-13 22:54

Hallo mensen , ook ik heb dit probleem nu , zelfs vanmorgen al met apple gebeld , ook daar konden ze me niet helpen en nog steeds geen systeemgeluiden dus.
De telefonist had me zelfs doorverbonden met zijn supervisor maar helaas , alhoewel het zeker niet aan hun inzet en geduld lag , die is werkelijk voortreffelijk.
Als ik een koptelefoon inplug en aan de volumeknoppen zit verschijnt er inderdaad een balkje met volume en tekst koptelefoon , zodra ik de koptelefoon eruit haal en de volumeknoppen aanraak staat er Belsignaal en er komt geen schuifbalk , wie helpt me

Brw803 05-01-14 11:48

BJB58, Gister ben ik ook aan het stoeien geweest.... bij een iphone 4.
Bij toeval kwam ik achter het volgende... op youtube in safari kan je je afspeel bronnen selecteren, airplay of iphone, bij de betreffende Iphone stond hier airplay of dockstation.

Toen ging er bij mij een belletje rinkelen. Voorzichtig een tandenstoker door de stekker ingang gehaald om eventueel stof en rommel weg te halen en voilà, weer muziek!

Ben benieuwd of het bij jou ook werkt.

BJB58 05-01-14 12:43

Brw803 ,

Het toestel is even terug naar Apple , maar in ieder geval bedankt voor je info.
Helaas heb ik dus niet meer de mogelijkheid om jouw bruikbare tip uit te proberen , maar mogelijk hebben mede gebruikers er wel wat aan , het gebeurt toch vrij vaak zo te zien als je even op google zoekt .

Konibi 18-10-14 12:20

Ipad geen geluid
 
Best forum,
Mijn ipad geeft alleen nog geluid via de koptelefoon, ik heb nu denk ik echt alles geprobeerd, mute aan uit, opstarten. Wie kan me helpen?

Groet

Bill:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.