iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   SMS toon wijzigen op 'originele' iPhone....? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/42069-sms-toon-wijzigen-op-originele-iphone.html)

Wolffmen 20-08-09 13:05

SMS toon wijzigen op 'originele' iPhone....?
 
Ik ben een redelijke noob, maar wil de sms-toon wijzigen.
Hartstikke goede handleidingen op dit forum :cool:..... Echter mijn iPhone is niet 'gejailbreaked' en ik heb de meest recente software (3.0.1).

Hoe kan ik de sms-toon wijzigen (of is dit alleen voorbehouden aan gejailbreakte toestellen.....)?

WDS001 20-08-09 13:09

Je zult er inderdaad voor moeten jailbreaken..
Vind je hier geen antwoord trouwens?

johra 20-08-09 22:00

Hoi, je hebt meerdere tonen in je iPhone staan en anders is er een site waar je bel en sms tonen kan vinden voor je iPhone.
Audiko.

Chrisl 20-08-09 22:03

@Johra, hiervoor moet je wel een jailbreak hebben hè......

johra 21-08-09 10:15

Nee hoor, mijn tel is ook zonder jailbreak :)

johra 21-08-09 10:16

Deze is even beter om te openen Download best ringtones - Audiko - create free mobile and iPhone ringtones

Nikooos 21-08-09 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johra (Bericht 341046)


Dat zijn ringtones! Geen sms-tones!

Als je informatie geeft, dan graag wel goede informatie geven. Ik bind het namelijk ontzettend veel op spam lijken, maar voorlopig krijg je nog even het voordeel van de twijfel.

Wolffmen 21-08-09 10:24

Zoals ik al zei, ik ben een redelijke n00b, maar de beltoon wijzigen lukt me wel ;)

Mijn concrete vraag: Is een jailbreak vereist om de SMS-toon te wijzigen?

johra 21-08-09 10:29

Hallo Psych....

Ten eerste vindt ik het heel raar om iemand te beschuldigen van spam, alleen omdat ik iemand een tip geef?
En ja er zijn ook sms tonen te vinden.
Ik heb deze site ook ergens gevonden omdat er geen leuke beltonen op de iphone staan en ook ik geen jailbreak heb.
Ik hoop dat je voortaan even na wilt denken voordat je iemand beschuldigt van spam.

Nikooos 21-08-09 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johra (Bericht 341060)
Hallo Psych....

Ten eerste vindt ik het heel raar om iemand te beschuldigen van spam, alleen omdat ik iemand een tip geef?
En ja er zijn ook sms tonen te vinden.
Ik heb deze site ook ergens gevonden omdat er geen leuke beltonen op de iphone staan en ook ik geen jailbreak heb.
Ik hoop dat je voortaan even na wilt denken voordat je iemand beschuldigt van spam.

Ik beschuldig je niet. Ik zeg toch dat ik het er op vind lijken, en niet dat het zo is. Anders had ik het wel weggehaald ;)

Maar als jij voortaan ook even nadenkt voordat je antwoord geeft. Er staan inderdaad sms-tonen op die site, maar die kan je dus niet zomaar op je iPhone zetten, zonder je iPhone te jailbreaken.

Of jij moet de oplossing hebben, dan mag je me dat toch echt uitleggen!

johra 21-08-09 11:05

@ psych,

Sorry je hebt gelijk wat betreft de sms tonen, ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat dat wel ging omdat de beltonen wel op deze site werken.
Over de eventuele beschuldiging, ja zo voelde ik het zullen we het dan maar niet meer hebben!
Nogmaals mijn excuus voor een verkeerd advies!

Nikooos 21-08-09 11:06

Geen probleem.. Kan gebeuren, ik had ook even moeten denk voordat ik wat riep ;)

iMario 21-08-09 11:42

Er staan wat geluiden in: Instellingen > Geluiden.

Scooter 09-09-09 12:27

De smstone aanpassen lukt mij al aardig alleen vroeg ik mij af of ik de naam ook kan veranderen?

Erikkk 03-10-09 11:27

Wie is het gelukt om de SMS ringtone te veranderen zonder jailbreak. En dan niet in die standaard geluiden? Ik heb niet zo een behoefte om mijn iPhone te jailbreaken, heb bovendien de nieuwste firmware versie. Maar de sms tonen zijn allemaal veel te kort. Er is niet één lange toon waar je uit kan kiezen. Ze duren allemaal minder dan één seconde.

Scooter 03-10-09 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Erikkk (Bericht 360150)
Wie is het gelukt om de SMS ringtone te veranderen zonder jailbreak. En dan niet in die standaard geluiden? Ik heb niet zo een behoefte om mijn iPhone te jailbreaken, heb bovendien de nieuwste firmware versie. Maar de sms tonen zijn allemaal veel te kort. Er is niet één lange toon waar je uit kan kiezen. Ze duren allemaal minder dan één seconde.

Ik zal je moeten ontgoochelen zonder Jailbreak zal het nog niet gaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.