App voor tonen te regelen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik vraag me af of er een programma bestaat waarmee je al je sms,mail,voicemail e.d. mee kan regelen? Nu zou ik graag een alternatief ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App voor tonen te regelen
Hi,
Ik vraag me af of er een programma bestaat waarmee je al je sms,mail,voicemail e.d. mee kan regelen? Nu zou ik graag een alternatief willen zien voor het programma "ToneFXs" Dit is op zich een mooi programma waarmee je dus al je geluiden mee kunt instellen voor sms e.d. Ook is het mogelijk om je ringtone te laten "shufflen" zodat je bij elke nieuwe oproep een andere ringtone hoort. Het enige nadeel van ToneFXs is dat het een 5 of 8 days trail is en je hierna dus een licentie-sleutel moet kopen. Normaal zou ik ook gewoon zo'n licentie kopen maarja,recessie he. Maar zonder dollen... Bestaat er zo'n programma voor free zonder trail? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid inkomend gesprek regelen | lieflotje | iPhone algemeen | 3 | 28-08-10 11:08 |
Geluid softwarematig regelen | dennis0162 | iPhone algemeen | 4 | 20-11-09 14:17 |
Volume regelen via scherm iphone | FreakyOlivier | iPhone algemeen | 1 | 16-10-09 16:09 |
|
|