//

Ringtones kan ik niet vinden.

Ringtones kan ik niet vinden. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb cydia geinstalleer op de iphone 3gs, en pas geleden heb ik een ringtone van cydia gedownload en die kan ik niet vinden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-09, 12:57
Berrie Berrie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 37
Standaard Ringtones kan ik niet vinden.

Beste,

Ik heb cydia geinstalleer op de iphone 3gs, en pas geleden heb ik een ringtone van cydia gedownload en die kan ik niet vinden. Hij staat wel op de telefoon (heb ik gecheckt met winSCP), maar niet onder de instellingen om de rintone te instellen.
Waar kan dit aan liggen?
Mis ik een programmatje(?), want via icy zegt ie dat ik alle benodigde programmas heb geinstalleerd.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-09, 12:28
Denis Denis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gent (BE)
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Berrie Bekijk bericht
Beste,

Ik heb cydia geinstalleer op de iphone 3gs, en pas geleden heb ik een ringtone van cydia gedownload en die kan ik niet vinden. Hij staat wel op de telefoon (heb ik gecheckt met winSCP), maar niet onder de instellingen om de rintone te instellen.
Waar kan dit aan liggen?
Mis ik een programmatje(?), want via icy zegt ie dat ik alle benodigde programmas heb geinstalleerd.

Ik heb geloof ik hetzelfde probleem. ik download een ringtone vanuit Cydia (source: bigboss/planet iphones) en vind deze achteraf nergens terug... Noch in winterboard, noch in de ringtones via instellingen.
Als ik achteraf in Cydia/Manage/Packages kijk, staat die wel goed geinstalleerd met een groen vinkje naast (zo ook Winterboard)

Iemand raad hoe dit moet geactiveerd worden?
tnx
  #3  
Oud 23-11-09, 12:33
Berrie Berrie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 37
Standaard

Ik heb het probleem ook nog steeds, maar ik denk dat dit gewoon een fout van cydia is. Want de ene ringtone laat ie wel zien, maar de andere weer niet. Ik zou de applicatie Ringtones! via cydia downloaden, dan kun je van de muziek/fragmenten die op je telefoon staan zelf ringtones maken, werkt altijd.
  #4  
Oud 24-11-09, 09:52
Denis Denis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gent (BE)
Berichten: 31
Standaard

Tnx Berrie! Zalige app die ringtones3! Begin en eind selecteren, fade-in, fade-out, preview... Wat moet je meer hebben
bedankt vr de tip! Een aanrader voor iedereen imo

grtz
  #5  
Oud 17-12-09, 20:12
Alex1984 Alex1984 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn - Nederland
Berichten: 9
Standaard

ik heb nog steeds hetzelfde probleem ???
heb ringtones uit Cydia geiinstalleerd, en ik zie ze niet terug bij instellingen, en dan geluiden in het menu

ook als ik Ringtones3 installeer uit Cydia vind ik geen 1 van de gedownloade liedjes uit cydia ???

wie kan mij ermee helpen ?
  #6  
Oud 18-12-09, 00:08
Denis Denis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gent (BE)
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex1984 Bekijk bericht
ik heb nog steeds hetzelfde probleem ???
heb ringtones uit Cydia geiinstalleerd, en ik zie ze niet terug bij instellingen, en dan geluiden in het menu

ook als ik Ringtones3 installeer uit Cydia vind ik geen 1 van de gedownloade liedjes uit cydia ???

wie kan mij ermee helpen ?
Ringtones3 geeft alleen de mogelijkheid om uit je muziekcollectie ringtones aan te maken, het zal geen verschil maken of je de uit cydia gedownloade ringtones zal vinden of niet...
Alleszins een mysterieus probleem die ringtones uit cydia, van de 5 die ik gedownload heb, vond ik er slechts 1 van terug:-/

goede raad; maak gewoon zelf je ringtone van je favoriete song uit je collectie! Let hierbij enkel op de lengte: niet langer maken dan 30sec!

Grtz
Grtz
  #7  
Oud 18-12-09, 16:07
Alex1984 Alex1984 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn - Nederland
Berichten: 9
Standaard

Ja heel vreemd, waar laat hij die ringtones die ik uit Cydia haal dan
Ik heb er 8 gedownload, en hij vind er maar 3 of 4, :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: kan het tabje ringtones niet vinden Dob iTunes 2 03-03-11 20:13
kan oktoprep niet vinden truckdiver Unlock [archief] 11 06-02-08 19:04
Mac OS X: Kan de Kalender niet vinden snuitje74 Desktop-applicaties 4 30-01-08 13:02
Kan mappen niet vinden. stephenvis Archief 0 21-11-07 23:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.