//

beltonen toepassen

beltonen toepassen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag allemaal, Mijn naam is Kevin en ik lees al een tijdje mee op het forum maar heb nog niet actief mee gedaan omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-09, 16:55
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard beltonen toepassen

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Kevin en ik lees al een tijdje mee op het forum maar heb nog niet actief mee gedaan omdat ik zelf nog aan het wachten ben op mijn Iphone.
Ik mag namelijk 14 sep mijn abbo verlengen en dan komt er dus eindelijk een Iphone.

Mijn vriendin heeft wel al een Iphone (3g 8GB) en daar ben ik dus al flink mee aan het proberen geslagen, maar nu heb ik steeds als ik een ringtone gemaakt heb met Iringer, en ik deze wil laten synchroniseren met de iphone dat Itunes de melding geeft dat alle muziek/films verwijderd zal worden.
Ik begreep al dat Itunes 8.2 dit de eerste keer altijd doet, maar bij mij komt het dus elke keer voor.
De muziek heb ik allemaal uitgevinkt staan en de instellingen op handmatig beheren.
Misschien weten jullie raad wat er fout of goed kan zijn.

Verder is dit een mooi overzichtelijk en gebruiksvriendelijk forum, waar ik al een hoop tips vandaan heb gehaald.

Groet,

Kevin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-09, 17:26
spike-1979 spike-1979 is offline
• iOS 9.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 14
Standaard

Nog niemand die hier raad over kan geven?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen icon veranderingen na toepassen compleet thema djkavaa Jailbreak apps en thema's 4 18-11-10 20:45
Beltonen tomdelbarge Ringtones en Wallpapers 5 15-11-09 22:03
Ringtone toepassen aan contactgroep macmaccie Ringtones en Wallpapers 2 21-09-08 19:01
Volgorde van toepassen arne89 Archief 1 19-03-08 23:39
software update 1.1.4 toepassen? savio Archief 2 15-03-08 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.