iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Niet alle Beltonen synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/43384-niet-alle-beltonen-synchroniseren.html)

bjornos 09-09-09 19:28

Niet alle Beltonen synchroniseren
 
Ik heb een aantal beltonen gemaakt via Itunes. Deze verschijnen allemaal in het mapje Beltonen. Maar ik krijg ze niet allemaal gesynchroniseerd naar mijn iPhone.
Ik heb 10 beltonen, waarvan er maar 7 naar mijn iphone worden gesynchroniseerd.

Allemaal hebben ze m4r extensie
Ze zijn ook korter dan 30 seconden.

Ik heb zowel mijn macbook als iphone opnieuw opgestart om te kijken of hierbij het probleem verholpen zou worden, maar dat is niet het geval.

Er is toch niet iets als maximum aantal ringtones?

Iemand suggesties?

MKU 09-09-09 19:42

Hier idem, mijn voorheen te synchroniseren ringtones vanuit de podcasts synchroniseren niet meer.....

bjornos 09-09-09 20:05

Ben er inmiddels achter dat ik wel handmatig beltonen kan verplaatsen naar de iphone. (op zich een tijdelijke oplossing)

Het probleem zit hem dus echt in het syncen. Ook een beltoon die ik al verwijderd had bleef dus op de iphone staan...


Zou het kunnen dat er 2 functies een conflict geven.
- Ik heb namelijk het vinkje: "beheer muziek en video handmatig aanstaan" Ivm de grootte van mijn muziek bibiliotheek, die niet ineens op de iphone kan.

- Daarnaast heb ik op het tabblad beltonen, alle beltonen synchroniseren aanstaan.

Iemand ervaring mee?
Wil nog niet uitproberen (om het vinkje uit te zetten) aangezien ik een hoop muziek handmatig terug moet zetten, aangezien ik morgen een week op vakantie ga en mijn muziek er net netjes op heb staan.

Timmeh_ 09-09-09 20:21

// Verplaatst naar iPhone Ringtones.

Peter2407 10-09-09 17:11

Heb hetzelfde probleem, ik beheer muziek en video ook handmatig en daarom kan ik niet beltonen synchroniseren aanzetten, aangezien hij dan gelijk vraagt of ik al mijn muziek en films van de iPhone wil verwijderen.
Heb het ook even getest en als je beltonen synchroniseren aanzet, dan wordt handmatig beheren gelijk uitgezet en als je handmatig beheren weer aanzet dan wordt beltonen synchroniseren weer uitgezet.

Het is dus op dit moment niet mogelijk om handmatig beltonen te beheren en synchroniseren want ook slepen van beltonen uit mijn bibliotheek naar de iPhone werkt niet, ze worden dan gewoon niet gesynchroniseerd. Is het iemand al gelukt om dit probleem te verhelpen?

roozendaal1 17-09-09 13:48

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hetzelfde probleem heb, nadat ik 3.1 heb geinstalleerd

deepee 22-09-09 11:15

Sinds 3.1 heb ook ik dit probleem.
Maar...
Kijk eens in je Muziekmap/Itunes/....beltonen...
Als je een ringtoon vandaaruit sleept naar de map op je iPhone accepteert hij het vaak weer wel.
Ofschoon, enkelen heb ik zo erop gekregen maar anderen blijven weigeren.
Soms staan ze wel in de map iPhone op de computer, maar op het scherm van de iPhone worden ze niet weergegeven.

kickass88 06-12-09 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deepee (Bericht 355048)
Sinds 3.1 heb ook ik dit probleem.
Maar...
Kijk eens in je Muziekmap/Itunes/....beltonen...
Als je een ringtoon vandaaruit sleept naar de map op je iPhone accepteert hij het vaak weer wel.
Ofschoon, enkelen heb ik zo erop gekregen maar anderen blijven weigeren.
Soms staan ze wel in de map iPhone op de computer, maar op het scherm van de iPhone worden ze niet weergegeven.

Top! Dit werkte voor mij!
Heb versie 3.1.2 JB en beltonen willen niet syncen. Hiermee echter wel, en ook nog eens alles (66 stuks)

michelbruynseels 02-01-10 18:43

hetzelfde probleem hier.. oplossingen die er tot nu toe staan werken voor mij niet.

pleun 06-01-10 21:47

Ik heb dit probleem ook.
Ze komen wel in de ipod terecht maar niet in de beltonen.

andrace 10-01-10 20:44

't is inderdaad om gek van te worden !!!!
De ene pakt ie wel maar bij de meeste bestanden werkt het simpelweg niet...
(ff een kleine check)
Als ik een . m4r bestandsextensie heb, zou die het toch moeten doen????
Heb nog een kleine 300 beltonen in de wacht staan om over te zetten....

Ronaldnet 22-01-10 21:37

Muziek naar beltone
 
Hallo allemaal,
ik las laatst een tip op deze site over het omzetten van iTunes muziek naar beltoon voor de iPhone. Alles lukt me en de omgezette beltone staat in iTunes. Het maakt niet uit hoe vaak ik synchroniseer maar alleeniTunes op mijn computer heeft een beltone. Hebben jullie ervaring hiermee? Hoe krijg ik hem op mijn telefoon...

ThaBudz 22-01-10 22:08

je sleept em naar je foon via itunes .

Ronaldnet 22-01-10 22:20

De beltoon staat nu links in iTunes onder het kopje beltoon of ringtoon. Maar bij synchroniseren pakt hij alles me op de beltoon na...

Jij zegt dus dat ik de beltoon naar het tekentje van de iPhone aan de linker kant kan slepen?

ThaBudz 22-01-10 22:33

yep , net als dat je een los nummer toevoegt .

Ronaldnet 22-01-10 23:37

Ik begrijp er niks van. Ik heb net jouw truc van het verslepen naar telefoon dan zie ik hem zelfs bij het overzicht beltonen staan van mijn tabbladen van de iPhone maar ik kan hem niet terug vinden in mijn iPhone???

ThaBudz 23-01-10 16:28

en klopt de extentie (m4r)

sander90 23-01-10 17:17

Je muziek fragment MOET 30 seconden lang zijn en in M4R formaat gecodeerd zijn voordat itunes hem herkend als ringtone.

Timmeh_ 23-01-10 22:06

// Discussies samengevoegd.

CTU 21-04-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sander90 (Bericht 408022)
Je muziek fragment MOET 30 seconden lang zijn en in M4R formaat gecodeerd zijn voordat itunes hem herkend als ringtone.

Dat klopt niet, hoor. Ik heb beltonen die van kortere duur zijn. Op de website van Iphoneclub staat zelfs 20 seconden.

Gratis iPhone-ringtones maken in iTunes 8 en 9 - iPhone - iPhoneclub.nl

Het slepen werkt bij mij dus ook niet, wat nu?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.