//

Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes

Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mogelijk gratis ringtones toe te voegen aan je iPhone. Wat je in ieder geval nodig hebt is firmware 1.1.2 of firmware 1.1.3 of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-08, 01:25
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Thumbs up Gratis ringtones voor 1.1.2 via iTunes

Het is mogelijk gratis ringtones toe te voegen aan je iPhone. Wat je in ieder geval nodig hebt is firmware 1.1.2 of firmware 1.1.3 of firmware 1.1.4 en iTunes 7.5 of iTunes 7.6 (Andere firmware en iTunes versies zijn niet getest)

Dit heb ik op een PC uitgevoerd, maar als het goed is werkt het ook op een Mac!



Wat je moet doen is het volgende:
  1. Je klikt met de rechtermuisknop op een lied uit je bibliotheek, vervolgens klik je op Info tonen.
  2. Ga naar het tabblad opties. Omdat een ringtone maximaal 30 seconden mag zijn kies je bij Begintijd en Eindtijd een tussenstuk van 30 seconden die jij als ringtone wilt. Vink Begintijd en Eindtijd wel even aan! Klik op OK.
  3. Klik met je rechtermuisknop op hetzelfde lied en kies Selectie converteren naar AAC, wacht even tot het geconverteerd is.
  4. Ga terug naar je bibliotheek (als je daar niet meer bent). Je ziet dat het lied er nu 2 keer staat. Klik met de rechtermuisknop op het lied van 30 seconden en kies In Windows Explorer tonen.
  5. Je ziet als het goed is nu de pictogram, het bestand heeft nu als bestandsextentie ‘.m4a’. Verander dit naar ‘.m4r’. Weet je niet hoe dit moet, lees dan even onderaan dit bericht hoe dit moet.
  6. Sleep het lied naar iTunes, en het staat automatisch tussen je ringtones. Wanneer je je iPhone synct kun je die ringtone selecteren, en hij staat erop!
Vergeet in de bibliotheek bij Muziek het 30 seconde durende bestand niet te verwijderen. Vergeet ook het origineel uit Muziek niet weer op volle lengte te zetten. Dus vink de begin- en eindtijd weer even weg.

Het lied moet je op je computer laten staan, anders zal iTunes hem de volgende keer niet meer kunnen vinden.

Voor de mensen die zijn vast gelopen bij stap 5:
Wanneer je de ringtone in Windows Explorer (de map waar hij in staat) als ‘naam.m4a’ ziet:

Klik met de rechtermuisknop op het icoontje en kies Naam Wijzigen. Verander dan ‘m4a’ naar ‘m4r’.

Wanneer je de naam van de ringtone alleen als ‘naam’ ziet, zonder ‘.m4a’ erachter, doe dan het volgende:

Neem de map waar de ringtone in staat voor je. Klik bij Windows Vista op Organiseren -> Map- en zoekopties -> Tabblad Weergave -> Vink ‘Extensies voor bekende bestandstypen verbergen’ af.
Klik op toepassen. Nu staat er ‘.m4a’ achter je ringtone. Je kunt nu gewoon de naam wijzigen.

(Thnx Stibou voor de XP uitleg)
Voor de mensen met Windows XP: Die extensie verandering staat in XP onder Extra/Mapopties/Weergave/Bestanden en Mappen!

(Met dank aan Ghoul)
VOOR MAC + ITUNES 7.6 GEBRUIKERS:

Bij iTunes 7.6 werkt het bij mij op de mac ook perfect. Belangrijk punt is het verwijderen van de "tweede" versie, anders pakt iTunes het niet. Ook moet je de ringtone draggen naar de ring tone folder in iTunes (soms 3 keer opnieuw proberen en dan pakt ie hem).

Laatst gewijzigd door DertKesh; 22-07-09 om 21:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-08, 11:03
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Dit is nog best handig bedankt voor de tip
  #3  
Oud 06-01-08, 02:28
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

yep het werkt helemaal bedankt
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #4  
Oud 07-01-08, 20:07
paashaasr1 paashaasr1 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 20
Standaard

kijk hier heb je wat aan i.p.v. die sarcastische computer nerd antwoorden :super:
  #5  
Oud 08-01-08, 13:41
Thirteen Thirteen is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Wow zo simpel!!!!
Dit is de eerste keer dat ik dan toch maar een liedje als beltoon ga installeren!

Thanks!!!
  #6  
Oud 08-01-08, 21:48
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Hoi,

Tot en met stap 5 lukt prima en het slepen ook maar zie het muziekbestand niet bij beltonen staan. Waar kan dat aan liggen of wat doe ik niet goed ?

Alvast bedankt.
  #7  
Oud 08-01-08, 21:59
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast Bekijk bericht
Hoi,

Tot en met stap 5 lukt prima en het slepen ook maar zie het muziekbestand niet bij beltonen staan. Waar kan dat aan liggen of wat doe ik niet goed ?

Alvast bedankt.
blijkbaar lukt het jou niet om de extentie te wijzigen maar dat vindt je onderaan de bericht.. kijk maar:

Voor de mensen die zijn vast gelopen bij stap 5:
Wanneer je de ringtone in Windows Explorer (de map waar hij in staat) als ‘naam.m4a’ ziet:


Klik met de rechtermuisknop op het icoontje en kies Naam Wijzigen. Verander dan ‘m4a’ naar ‘m4r’.

Wanneer je de naam van de ringtone alleen als ‘naam’ ziet, zonder ‘.m4a’ erachter, doe dan het volgende:

Neem de map waar de ringtone in staat voor je. Klik bij Windows Vista op Organiseren -> Map- en zoekopties -> Tabblad Weergave -> Vink ‘Extensies voor bekende bestandstypen verbergen’ af.
Klik op toepassen. Nu staat er ‘.m4a’ achter je ringtone. Je kunt nu gewoon de naam wijzigen.

Voor de mensen met Windows XP: Bij Bewerken of ergens anders in dat menu staat ook Mapopties. Daarna kun je gewoon wat je hier boven gelezen hebt gebruiken.

PS: heb je wel Firmware 1.1.2?
  #8  
Oud 08-01-08, 22:05
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Ja die heb ik...

Werk met een Mac en kan de bestands namen veranderen in .m4ar. Kan ook slepen (zie een groen plusje) maar blijkbaar wordt hij niet geplaatst in bibliotheek.

Eerlijk gezegd is het mij gisteren wel gelukt maar dat was om het uit te proberen.

Trouwens nog bedankt voor de goede en simpele uitleg
  #9  
Oud 08-01-08, 22:11
The Doctor's schermafbeelding
The Doctor The Doctor is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tienen (België)
Berichten: 154
Standaard

Schitterend!!
__________________
Wanneer leren mensen nu eens dat het een iPhone is en geen Iphone? En dat het jailbroken is en niet gejailbreaked?
  #10  
Oud 08-01-08, 22:16
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast Bekijk bericht
Ja die heb ik...

Werk met een Mac en kan de bestands namen veranderen in .m4ar. Kan ook slepen (zie een groen plusje) maar blijkbaar wordt hij niet geplaatst in bibliotheek.

Eerlijk gezegd is het mij gisteren wel gelukt maar dat was om het uit te proberen.

Trouwens nog bedankt voor de goede en simpele uitleg
het is m4r geen m4ar .. je hebt een a te veel en achter de r hoeft geen . (ten minste als je dat gedaan hebt)

Laatst gewijzigd door DertKesh; 08-01-08 om 22:19.
  #11  
Oud 08-01-08, 22:19
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Nee is een type fout.

Doe precies hetzelfde als gisteren...
  #12  
Oud 08-01-08, 22:25
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast Bekijk bericht
Nee is een type fout.

Doe precies hetzelfde als gisteren...
Het kan ook zijn dat de naam anders is?

want ik had ook een liedje die ik had benoemd naar bijv. Zanger1 - Liedje1
en die had ik toegevoegd aan de bibliotheek maar kon die ook niet vinden maar wat bleek nou, als ik via de eigenschappen keek (rechtermuisknop op bestand en dan eigenschappen) heette die liedje anders dan dat ik het benoemd had, bij Titel stond er een andere naam bijv. muziek1 of iets dergelijks en als ik dan naar muziek1 ging zoeken in de bibliotheek dan stond die wel in de bibliotheek.

misschien zit die wel tussen de andere liedjes in je bibliotheek maar dan met een andere naam?

moet je even goed kijken.. ik hoor het straks wel van je.

Laatst gewijzigd door DertKesh; 08-01-08 om 22:30.
  #13  
Oud 08-01-08, 22:36
Gymnast Gymnast is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 52
Standaard

Nee helaas dat is het ook niet.

Bedankt voor je antwoorden en hulp. Ga nu off. Kijk andere x nog wel of misschien heeft iemand anders een oplossing.

Fijne avond.
  #14  
Oud 08-01-08, 22:39
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gymnast Bekijk bericht
Nee helaas dat is het ook niet.

Bedankt voor je antwoorden en hulp. Ga nu off. Kijk andere x nog wel of misschien heeft iemand anders een oplossing.

Fijne avond.
oke het zelfde,

en als je er bent kun je het dan proberen met een Windows computer? als die het dan WEL doet dan betekent het dus dat het met jouw Mac niet kan. ik zou niet weten waarom die het bij jou niet doet
(ondertussen zie ik onderaan reacties van mensen met een Mac waarbij het wel gelukt is)

Laatst gewijzigd door DertKesh; 09-01-08 om 09:57.
  #15  
Oud 08-01-08, 22:48
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

NICE!!

Zeer simpel trouwens zoals eerder vermeld!

PS: Die extensie verandering staat in XP onder Extra/Mapopties/Weergave/Bestanden en Mappen!
  #16  
Oud 08-01-08, 23:17
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

echt geweldig gedaan!
  #17  
Oud 09-01-08, 01:15
wesj wesj is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

Dank, werkt top
gr,
  #18  
Oud 09-01-08, 09:34
Vonny's schermafbeelding
Vonny Vonny is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Bornem
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Vonny
Standaard

Supertip !!! bedankt
  #19  
Oud 10-01-08, 02:17
DonJuniorII DonJuniorII is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 14
Standaard

Even twee dingen waar je op m oet letten:

1. Zet bij Itunes voorkeuren, Geavanceerd, Importeren met op; AAC
2. De grootte van het bestand is belangrijker dan de 30 sec, het kan zijn dat je de ringtone tussen de 20 en 30 sec moet vastzetten, anders herkent Itunes hem niet als Ringtone
  #20  
Oud 11-01-08, 01:03
sjoeii sjoeii is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 52°18'51.59"N 4°56'32.13"O
Berichten: 822
Standaard

Top tip.
Thanx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtones MP3 configurere naar M4R voor iTunes? Antonio6 Archief 1 03-08-09 21:27
Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! pradix Ringtones en Wallpapers 34 26-04-08 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.