iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Applicatie wallpaper! PROBLEM! HELPEN! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/5337-applicatie-wallpaper-problem-helpen.html)

stereopanda 20-01-08 15:47

Applicatie wallpaper! PROBLEM! HELPEN!
 
Hey jongens

ik heb een paar dagen terug de app " wallpaper " gedownload van de source Iappaday. nu kun je met dat programmatje wallpapers van andere iphone gebruikers zien en deze instellen/opslaan als eigen achtergrond door een keer op het scherm te tikken en dat dus te kiezen.

Nu heb ik dus een aantal van die achtergronden opgeslagen in het mapje wallpapers bij photo's zeg maar. alleen ik krijg ze er niet meer uit!

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? aangezien ik ze niet meer wil hebben!

alvast bedankt!

Nls

dendirk 27-01-08 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nls (Bericht 44435)
Hey jongens

ik heb een paar dagen terug de app " wallpaper " gedownload van de source Iappaday. nu kun je met dat programmatje wallpapers van andere iphone gebruikers zien en deze instellen/opslaan als eigen achtergrond door een keer op het scherm te tikken en dat dus te kiezen.

Nu heb ik dus een aantal van die achtergronden opgeslagen in het mapje wallpapers bij photo's zeg maar. alleen ik krijg ze er niet meer uit!

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? aangezien ik ze niet meer wil hebben!

alvast bedankt!

Nls

had ik ook graag geweten weet iemand de wallpapers staan zodat ik ze kan deleten

sjowol 27-01-08 11:34

ze staan gewoon bij je foto's toch? (camera roll) en daar staat dan weer een prullebakje naast (bij mij wel althans)

dendirk 27-01-08 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 49627)
ze staan gewoon bij je foto's toch? (camera roll) en daar staat dan weer een prullebakje naast (bij mij wel althans)


Nope staan er niet

stereopanda 27-01-08 12:08

Dat is nou juist het hele eiereten. De wallpapers staan niet in de camera-roll maar bij Wallpapers zelf. Aangezien daar geen delete functie bij zit, zou ik niet weten hoe ik ze weg kan krijgen! :(
Help us out

dendirk 27-01-08 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nls (Bericht 49665)
Dat is nou juist het hele eiereten. De wallpapers staan niet in de camera-roll maar bij Wallpapers zelf. Aangezien daar geen delete functie bij zit, zou ik niet weten hoe ik ze weg kan krijgen! :(
Help us out

die van iappaday staan NIET bij wallpapers heb ik net gechecked met winscp

M.Sergio 30-01-08 14:42

Ik heb hetzelfde probleem. Ze staan ook bij mij niet bij "camera roll", maar bij Wallpaper. Weet iemand hier inmiddels al een oplossing voor?

Kurgann 30-01-08 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M.Sergio (Bericht 52574)
Ze staan ook bij mij niet bij "camera roll", maar bij Wallpaper.

ik weet niet de oplossing maar wou wel ff aangeven dat sinds de nieuwe versie van Wallpaper er de optie bij is gekomen om de gekozen wallpaper bij de Wallpapers te zetten. Dit itt de oude versie waar je alleen de wallpaper bij de camera roll kon zetten.

blijft het probleem hoe je die bestanden weg krijgt uit je Wallpapers, maar voor de toekomst: opslaan bij camera roll...

topke 30-01-08 16:31

Je kan zelf kiezen waar je ze opslaat. En als je een beetje slim bent, zet je ze in je camera roll, en niet bij je wallpapers zelf dus..

M.Sergio 30-01-08 18:33

Yo bedankt voor de tips. Ik bedacht dat je via total commander/ T-pot wel bij de bestanden zal moeten kunnen komen.., maar waar staan ze en hoe kom ik achter de namen van de wallpapers..

M.Sergio 31-01-08 20:01

Iemand anders nog ideeen?

stereopanda 31-01-08 20:42

Kan dan niemand helpen met dit probleem? zitten wel meerdere mensen met hetzelfde probleem zie ik zo..?

Jimmy_Boy 31-01-08 23:12

Het mapje wallpaper (van de standaard wallpapers) is te vinden in:
/Library/Wallpaper

M.Sergio 01-02-08 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy_Boy (Bericht 53562)
Het mapje wallpaper (van de standaard wallpapers) is te vinden in:
/Library/Wallpaper


Bedankt Jimy_Boy!

Ok. Ben er uit. Doorzoek het forum op "verkenner voor iPhone ??"
Daar heb ik geleerd hoe je Total commander moet installeren/gebruiken.
Het kan ongetwijfeld met elke andere "verkenner".
Ga in de "verkenner" naar /library/ Wallpaper. Verwijder alle bestanden waarin het woord "import" voorkomt. En voila. Alle is weer als normaal.

Ps. gebruik op eigen risico. De verkeerde bestanden weghalen kan grote problemen geven.

Succes.

stereopanda 01-02-08 18:33

Toppie jimmy_boy!
hardstikke bedankt!
Miss wel handig om dit eventueel toe te voegen aan de wiki? omdat er miss meerdere mensen zijn / komen met hetzelfde probleem!

Ik ben hier iig heel erg mee geholpen!

Bedankt :D

gauthiertop 17-03-08 23:51

Waar staat de wallpaper-map op 1.1.4? Kebt gevonden ;)

zteven 12-06-08 19:41

Als je in de wallpaper app zit dan tik je op
het scherm, en dan op 'vieuw gallery'.

Dan tik je op de afbeelding die je wilt wissen,
dan tik je nog eens en krijg je een menu
waar je kan kiezen voor 'remove from gallery'

Zo lukt het bij mij toch.

Greetz



Steven


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:53.