iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Wel in bibloitheek niet op me iphone... (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/56237-bibloitheek-niet-op-iphone.html)

Mootjuh 21-03-10 02:13

Wel in bibloitheek niet op me iphone...
 
Wie heeft er een antwoord. Ik heb met Wondershare Ringtone converter een aantal ringtones gemaakt (niet ingekort).. Itunes ziet ze wel in de bibliotheek, maar als ik synchroniseer dan gooit hij ze niet naar me Iphone.

Ik kan ze via Wondershare rechstreeks op me iphone zetten, echter als ik dan ga synch. met Itunes dan gooit hij ze er weer af...
Heb de halve avond al zitten hannessen.. mss dat jullie me kunnen helpen.

thanks!!!

debroei 21-03-10 02:45

en ze zijn niet toevallig te lang? Qua tijdsduur.Max mogen ze dacht ik 40 sec. duren.

Mootjuh 21-03-10 12:25

Dat zou t idd kunnen zijn. Want rechtstreeks naar iPhone hele nummers zetten lukt wel. Ga straks wel weer eens vogelen. Bedankt

T.Verhoeven 22-03-10 11:37

Heb je misschien garageband op je computer? Daarin kan je heel makkelijk ringtones voor je Iphone maken!

sjaakboot 04-04-10 11:24

Heb hetzelfde probleem. Alles is netjes gelukt. Beltoon staat in bibliotheek en wordt ook gesynchroniseerd. Staat vervolgens in de map beltonen op mijn Iphone (vanuit Itunes bekeken) maar als ik een andere beltoon wil instellen is hij op mijn Iphone nergens te vinden. Ook staan er geen aangepaste beltonen.....

Wat de ik verkeerd???:confused:

Menno87 13-04-10 20:25

Heb via deze site: iPhone Ringtone Converter (mp3 to m4r) een nummer van mp3 naar m4r geconverteerd en 40 seconden lang gemaakt. Vervolgens kan je hem downloaden van die site en herkennen je itunes en je iphone het als beltoon. Werkt perfect.:)

GekkeHenkie 22-04-10 21:36

Dacht enigzins een oplossing te hebben, maar dit is met jailbreak...

jeske 2 26-04-10 21:25

wie kan er me helpen??
ik maak beltoon aan via itunes komt in de map beltoon terecht ik syncroniseer dan naar iphone en daar pakt ty die beltonen niet!
wa doe ik verkeerd?

eentje 26-04-10 21:59

Als de beltoon langer dan 30sec ofzo is synct iTunes hem niet

glaantje 26-04-10 22:38

Ik vind zelf Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko het handigst, je upload daar je ringtoon en kan het naderhand zelf bijknippen en opslaan. Of je kan gewoon in de bestaande ringtones zoeken en gelijk de iPhone versie downloaden :)

ak1n 06-06-10 16:26

Wanneer je een beltoon maakt die langer dan 29 seconden is, dan zal itunes hem niet op je iphone zetten.

PaulLenssen 07-06-10 08:48

vraag:

heb mission impossible ringtone gedownload, inderdaad lang bestand.
Hoe knip ik deze in itunes??
Kan dan pas in beltoonlijst??

ggr

Paul

Palme 23-06-10 20:18

Hey,

Ik heb met mijn iphone via itunes een beltoon gekocht, deze vind ik wel als gewone muziek terug maar niet als beltoon op mijn iphone:S terwijl ik wel beltonen aan hem staan om te synchroniseren....
Weet iemand de oplossing?

Groetjes,
Rick


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.