sms veranderen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet ik, maar wil graag een andere net zoals voor mijn agenda. IS intussen opgelost. Hartelijk dank iedereen voor de hulp...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet ik, maar wil graag een andere net zoals voor mijn agenda. IS intussen opgelost. Hartelijk dank iedereen voor de hulp
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan hoor.
|
||||
|
||||
kan je op de iphone 4 al smsjes tonen veranderen zonder jailbreak?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is wijzigen van SMS tonen ZONDER jailbreak mogelijk?
Laatst gewijzigd door technoslet; 09-08-10 om 22:21. Reden: vorige reply was voor ander topic |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Met 4Musics Multiformat Converter kan je de bestandjes gemakkelijk omzetten. Tis inderdaad wel apart om te zien dat je maar 6 standaard (paupere)sms-toontjes tot je beschikking hebt. Maar ik heb er 3 vervangen, en nu is het ok.
|
|
||||
|
||||
Bij mij lukt het ook niet om de sms-toon te veranderen. Ligt het aan dat ik geen jailbreak heb? (eerlijk gezegd wil ik dat ook niet) is er dan een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
Heb mijn telefoon toch maar gejailbreakt na even twijfelen. Absoluut de juiste keuze zeg en wat een mogelijkheden. Heerlijk mijn telefoon een beetje customizen.
De bestandje m4r heb ik met Quicktime player omgezet naar AIFF: * Open the m4r file that you want to convert in QuickTime Player * Click on File > Export * Now down in the Export: box select Sound to AIFF * Then click SAVE Daarna even de bestandjes hernoemen naar .caf en je bestandjes kopiëren naar System/library/audio/UISounds |
|
|||
|
|||
Nee er is geen andere oplossing. Je hebt je jailbreak nodig om bestandjes in je FirmWare te vervangen voor je eigen SMS tonen. Heb het ook geprobeerd maar tevergeefs. Toen toch maar die jailbreak gedaan en............ik wil nooit meer zonder
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS tone veranderen | Marvinx92 | Ringtones en Wallpapers | 30 | 22-06-11 15:37 |
Sms tone veranderen | alie91 | Ringtones en Wallpapers | 31 | 07-11-10 19:04 |
Tekstkleur van sms veranderen | Schepe | iPhone algemeen | 1 | 08-04-10 23:23 |
SMS / waarschuwingstoon veranderen | wvy | iPhone algemeen | 8 | 31-08-08 12:03 |
Mac OS X: SMS tone veranderen via mac? | rammsteinbe | iTunes | 0 | 29-08-08 20:44 |
|
|