iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone! (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/6601-nakko-com-gratis-ringtones-voor-iphone.html)

pradix 05-02-08 20:56

Nakko.com: gratis ringtones voor je iPhone!
 
Allemaal,

Ik moet het onderstaande even met jullie delen. Ik gebruik zelf de dienst al een tijdje (nee ik heb niks met de site te maken, wij sponsoren wel vanuit ons bedrijf de dienst met sms)


Als eerste heeft de Nederlandse content community NAKKO.COM een unieke manier gevonden om al haar ringtones en video’s geschikt te maken voor de iPhone.

iPhone gebruikers kunnen met 1 druk op de knop alle ringtones maar ook video die ze op NAKKO.COM hebben uitgekozen naar hun telefoon laten sturen. Iedere verandering die de gebruiker hierna in zijn/haar online opslag doet op NAKKO wordt automatisch doorgevoerd in iTunes. Het grote voordeel voor de gebruikers is dat hiermee de hele catalogus van duizenden gratis ringtones en videos beschikbaar wordt voor de iPhone. Dit systeem werkt op Mac en op Windows op alle iPhones met firmware versie vanaf 1.1.2, zonder extra software installatie, gewoon via de browser.*

Nadat je lid bent geworden op NAKKO.COM voeg je de items van je keuze toe aan je locker (je persoonlijke opslag), drukt op de knop ‘synchronize with iTunes’ waarna iTunes zich vanzelf opent. Het enige wat je dan nog hoeft te doen is in podcasts aan te vinken welke items je direct op je iPhone wil hebben en te syncen. De video’s staan onder podcasts en de ringtones in settings/sounds/ringtone. Uiteraard werken de videos die je binnenhaalt via dit systeem ook op de iPod-video. Niet onbelangrijk: bij NAKKO is ALLES gratis! Geen abonnementen, haken, ogen, grote of kleine lettertjes….

Volg deze link om een testversie te proberen:*Nakko.com en klik op de iTunes-button.



Over NAKKO.COM

NAKKO is een nederlandse startup, sinds 15 November 2007 live. De oprichters waren eerder werkzaam in de mobiele content industrie en zijn NAKKO begonnen uit onvrede met de huidige gang van zaken. NAKKO wil een tegenwicht bieden aan de partijen die menen hun geld te moeten verdienen dmv abonnementen waarbij met name de jeugd de dupe is. Daarom is bij NAKKO álles gratis, tot de smsjes aan toe!

Nikooos 05-02-08 21:33

 Verplaatst naar: Chat

Ik heb het even geprobeerd, maar alleen die testversie (een ringtone) komt op mijn itunes als een podcast. Die kan ik dus niet instellen als ringtone op mijn iphone.
Had er daardoor meteen geen zin in om me te registreren.. Heb dan het gevoel dat het toch niet gaat werken.

Op zich wel een redelijk initiatief als het gratis is..

pradix 05-02-08 21:37

Het komt inderdaad als podcast binnen, maar als je daarna op ringtones klikt staat netjes de Razor erbij

pradix 05-02-08 21:40

mss beetje voorbarig geweest? ;-)
geef het een kans. volgens mij is dit 1 van de eerste iniatieven om eindelijk echt coole ringtones voor je iphone te hebben

Nikooos 05-02-08 21:43

ik zeg niet dat ik het geen kans geef, maar dat soort kleine dingen kunnen een nieuwe gebruiker meteen afschrikken. Was als opbouwende kritiek bedoeld ;)

pradix 05-02-08 21:49

of ontwetendheid...maar het is echt een cool product..eindelijk een dienst die eerlijk is tegenover de consument en innoveert

Nikooos 05-02-08 21:52

Ja je kan het onwetendheid noemen, maar met al die jamba rommel kan je het ook gewoon voorzichtigheid noemen. Het feit dat je bij het registreren bijvoorbeeld de term of use moet accepteren Nakko.com maar dat dit een lege pagina is, is nou ook niet echt bemoedigend natuurlijk..

Edit: maar voor de test heb ik mijzelf aangemeld en het lijkt inderdaad een goede service..

pradix 05-02-08 22:17

daar heb je een punt maar ik had wel gewoon tekst op de term of use...

Nikooos 05-02-08 22:25

het staat er nu (opeens ;) ) wel ja.. Ik ben niet aan het afkraken of aan het ophemelen hier begrijp me niet verkeerd!

Ik heb al een paar ringtones gedownload zelfs.. werkt goed..

pradix 05-02-08 22:34

Wat ook cool werkt is je eigen ringtones maken!
nou....op de voorpagina met deze dienst vind ik ;)

iCulture 05-02-08 22:48

Uit de Terms of Service:
Citaat:

11. Privacy

We will use and process your personal details in accordance with our Privacy Policy
Kan iemand mij wijzen waar die na te lezen zijn? Met dit schamele puntje zijn je gegevens nog steeds vogelvrij en door Nakko.com te misbruiken.

stephanpieters 05-02-08 22:58

Ik had me een tijdje geleden al aangemeld en vond het toen jammer dat ik wel met mijn nokia al gratis kon downloaden maar nog niet met mijn Iphone. Dat kan nu dus ook ik heb het gelijk even geprobeerd en het werkt erg goed moet ik zeggen.

Ik ben helemaal blij en ook gaaf dat een nederlands bedrijf dit ontdekt.

enginz 05-02-08 23:03

Grappig om hier een stukje over Nakko tegen te komen :). Ikzelf ben sinds enige maanden gebruiker van Nakko omdat ik de dure ringtone abonnementen beu was :D....

Vooralsnog nooit ergens last van gehad. Verder zag ik de nieuwe sync dienst gisteren op de Nakko site en heb het uiteraard direct uitgeprobeerd op mijn ubergeile en nieuwe iPhone :) (3 dagen oud). Anyway ik heb nergens last van gehad alles werkt top ;)

Grtz

melchior 06-02-08 01:42

je favoriete ringtone kan je regelen via garageband volkomen legaal

dirkuijt 06-02-08 10:26

ik download nu nog van een andere gratis site, genaamd RankTones waar je ook zelf kan uploaden...

Maar ik zal deze eens proberen...
Ik sync alleen mijn beltonen met iToner. Gaat dat werken samen?

edit:

Ik doe doenloaden naar pc (Mac!) en dan renamen van m4r naar m4a... werkt ook...

MeX 06-02-08 21:39

Ben nieuwsgierig geworden naar de site, direct een vragen vuur met gegevens die ze nodig hebben, persoonlijk hou ik daar al niet van, maar goed ...

dacht ff een beltoontje van kill bill binnen te halen... niet mogelijk, is geupload door een andere gebruiker, deze moet toestemming geven en dan mag je hem downloaden...

het aanbod wat ik heb gezien lijkt veel op het j*mba... en daar was ik al een liefhebber van

sorry niet mijn ding, maar voor mensen die het te gek vinden doe er je
(v)oordeel mee

grtzz

Tyr 10-02-08 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door melchior (Bericht 56615)
je favoriete ringtone kan je regelen via garageband volkomen legaal

Als je mp3'tje al legaal was tenminste ;)

Durquia 11-02-08 00:38

ik had een stuk of acht toegevoegd aan de locker maar toen ik wou synchroniseren kwam er maar 1tje in itunes.. de rest lukt niet....

sjoeii 12-02-08 07:09

het is mij nog niet gelukt om het op mijn iPhone te krijgen. syncen gaat helemaal goed, maar vind niets terug op mijn iPhone.
iemand ideëen?

EDIT:

laat maar, gelukt

Roy1980 12-02-08 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Durquia (Bericht 60719)
ik had een stuk of acht toegevoegd aan de locker maar toen ik wou synchroniseren kwam er maar 1tje in itunes.. de rest lukt niet....

Dat heb ik ook.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.