iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   SMS tone veranderen (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/67810-sms-tone-veranderen.html)

bolletje1979 01-03-11 13:06

Ik heb eerst een sms toon gedownload via m'n pc die toon heb ik via i-tunes omgezet van mp3 naar .aif daarna dat bestand aif naar .caf via windows verkenner.daarna winscp geopend en de sms files gevonden daarna heb ik mn bestand dezelfde naam gegeven (sms-received3.caf) en naar de smsfile gesleept en die overschreven.Daarna heb ik de iphone 4 opnieuw opgestart maar nog steeds dezelfde geluiden doe ik iets fout. Ook als ik kijk op mn iphone via ifile staat de nieuwe sms toon er wel als sms-received3.caf en als ik hem daar beluister krijg ik ook die toon die ik nieuw gemaakt heb dus ik snap het echt niet meer.Waarom kan ik die niet krijgen via instellingen-geluiden-glas

Please help want vind die standaard sms tonen echt saai.

nielsschouten 01-03-11 13:39

Mensen, laatst een app ontdenkt die bij mij (iPhone 4 zonder JB met 4.2.1) gewoon werkt. 'Ringtones' Even zoeken in de app-store, liedje aanklikken vanuit jouw bibliotheek, daarna de stappen volgen in de app zelf (er zit zelfs een filmpje bij) en dan syncen. Klinkt allemaal omslachtig, maar werkt als een trein.

keviiin 09-03-11 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsschouten (Bericht 646942)
Mensen, laatst een app ontdenkt die bij mij (iPhone 4 zonder JB met 4.2.1) gewoon werkt. 'Ringtones' Even zoeken in de app-store, liedje aanklikken vanuit jouw bibliotheek, daarna de stappen volgen in de app zelf (er zit zelfs een filmpje bij) en dan syncen. Klinkt allemaal omslachtig, maar werkt als een trein.

voor sms tonen? heb die app gedownload maar het werkt maar niet :(

Datamonster 11-03-11 18:24

Gaat ook niet lukken zonder Jealbreak met Jealbreak makkelijk
vervang gewoon het originele sms tone met je eigen keus hernoem deze naar de originele naam en je hebt eigen ringtone:d:d

caujzor 05-04-11 13:00

wat ik heb gedaan is met een iphone browser een mapje gemaakt in mn winterboard en mn eigen thema gemaakt.. heb nu een aantal sms tonen aangepast en zelfs mn eigen ontvangen mail geluidje:D

dit lijkt me toch iets makkelijker dan via itunes en het overzetten van .caf naar .aif!

dit werkt dus alleen bij een jailbreak!

iphone browser downloaden!

iphone aankoppelen,
Libary-> Themes->mapje toevoegen met eigen naam-> in dat mapje UISounds mapje maken!-> hier je geluidbestanden in zetten;

bijvoorbeeld; sms-received1.caf of new-mail.caf(je eigen mail ontvangen mail geluidje!)
dit kan gewoon een mp3tje zijn die je HERNOEMT, dus je hoeft niks te converten!

iphone rebooten en via Winterboard(gedownload in cydia) het bestandje aanzetten en iphone weer rebooten en woala je hebt je eigen sms en mail toontjes!

groeten

Debbie123 05-04-11 19:22

sms toon veranderen
 
Hallo,

Ik heb volgens mij alles gedaan zoals beschreven staat, en het lukt wel, maar als ik het nieuwe sms-geluid selecteer, dan klinkt er geen geluid. Ik denk dat ik iets fout doe bij het veranderen van de bestandsnaam. Wie kan mij helpen?

caujzor 06-04-11 00:05

smstones mogen niet langer dan 28 seconden zijn.. misschien dat?

heb je ze goed gerenamed?

linliz 18-04-11 18:06

Nou ga testen of het werkt,anders toch maar anyring kopen:p

linliz 18-04-11 23:34

Gelukt:D

http://www.trickyways.com/2010/10/cr...es-for-iphone/

Transfer SMS Tones to iPhone | Change Text Message Tone iPhone | iPhone

Hans Nuenen 21-04-11 20:53

evt een tip, googel maar eens naar zedge op je pc duizenden tonen die direct naar itunes worden getransporteerd, suc6

Scherre 22-06-11 14:37

Mapnaam audio gewijzigd
 
Dringend hulp gevraagd.

Ook ik heb dit geprobeerd maar ik zit met het volgende probleem.

Onder de map Audio heb ik nu een submap gemaakt (per ongeluk) en al mijn geluiden zitten in die map!! Nu heb ik geen enkele sms tone meer.... Hoe kan ik dit terug krijgen naar het originele?

Dus concreet onder Library > Audio heb ik nu gewoon al mijn bestandjes staan. Die heb ik nog maar staan die bij jullie in een andere submap? (die ik per ongeluk verwijderd zou kunnen hebben??) HELP!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2011 om 15:38 ----------

Iphone hersteld, zonder jailbreak... Misschien later nog eens opnieuw jailbreaken en opnieuw proberen, als ik bekomen ben van de paniekaanval


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.