SendSong discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ey, Ik heb een vraag: ik heb met iphoneringtonemaker een ringtone gemaakt en naar itunes verplaats! En nu zou hij op me iphone moeten staan, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ey,
Ik heb een vraag: ik heb met iphoneringtonemaker een ringtone gemaakt en naar itunes verplaats! En nu zou hij op me iphone moeten staan, maar zie hem niet staan bij beltonen en ook niet bij sendsong!!! Wat doe ik verkeerd???? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo iemand?????
|
|
|||
|
|||
beetje ongeduldig?
Je zal de ringtone wel langer dan 30 seconden hebben gemaakt. Want dan kan je de ringtone niet op je iphone zetten via itunes.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zoek me wezeloos in die installer all Packages, maar kan geen sendsong vinden. Zou het zo kunnen zijn dat ik mijn iphone van 1.1.4 naar 2.0.1 heb geupdate? ook zie ik steeds bij task links boven in in een rode cirkel met een getal staan en dat steeds aftelt Gary |
|
|||
|
|||
niemand? die weet waar ik anders sendsong vandaan kan halen?
Gary |
|
||||
|
||||
Sendsong zal niet werken op de firmware die jij gebruikt. Zal waarschijnlijk nog niet geport zijn naar deze versie. Misschien later.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Top, bedankt voor de info macfreaker Nu moet ik wat anders gaan zoeken, want via die itunes lukt me niet. Gary |
|
||||
|
||||
heb installer op mn iphone 3g maar kan geen sendsong vinden in installer. hoe zit dat precies, kan iemand mij daarmee helpen
|
|
||||
|
||||
sendsong
ik heb installer en cydia op mn iphone 3g maar ik las dat je sendsond via installer kan krijgen, heb dat geprobeerd maar kan het niet vinden. doe ik iets fout
wie kan mij hiermee helpen alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
nee je doet niets fout waarschijnlijk kan hij niet op versie draaien die wij hebben. Maar kijk eens iRinger :: iPhone Ringtone Factory zo plaats ik mijn ringtones Gary |
|
||||
|
||||
Citaat:
hey gary, Ok dan weet ik dat, bedankt in ieder geval. jeffrey |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sendsong probleem | rickie | Ringtones en Wallpapers | 13 | 01-04-08 10:58 |
sendsong als beltoon | gmlens | Unlock [archief] | 3 | 04-03-08 18:01 |
sendsong | gmlens | Jailbreak apps en thema's | 2 | 17-02-08 13:58 |
sendsong | gmlens | Archief | 1 | 14-02-08 16:03 |
Sendsong Mail Probleem | Marquez | Archief | 1 | 30-01-08 22:44 |
|
|