//

sms tonen wijzigen

sms tonen wijzigen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer(s), Wellicht voor de meesten een fluitje van een cent, voor mij echter nog een beetje abacadabra, vandaar mijn volgende vraag : Ik lees ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 12:32
EddyW EddyW is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard sms tonen wijzigen

Beste lezer(s),

Wellicht voor de meesten een fluitje van een cent, voor mij echter nog een beetje abacadabra, vandaar mijn volgende vraag :

Ik lees hier dat ik de vaste SMS tonen op mijn Iphone kan wijzigen bij : /system/library/audio/uisounds

Vraag is : hoe kom ik daar in vredesnaam, op mijn pc kan ik niets vinden ?

Moet je toestel daar eerst voor "gejailbraked" zijn en zo ja hoe krijg ik dat dan weer op een veilige wijze voor elkaar.

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Groet,

EddyW
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-10, 12:42
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Klopt, je hebt daarvoor JB nodig om die bestanden te benaderen.

Edit: zie dat je al op 4.02 zit dus dan kun je niet meer jailbreaken voorlopig, tenzij je de SHSH files bewaard hebt van 4.01 of eerder.
  #3  
Oud 23-08-10, 13:13
EddyW EddyW is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ok, jammer maar helaas dus. Overigens ook weer geen idee waar ik de SHSH files bewaard zou moeten hebben, vergeef me mijn onwetentheid.

Overigens heb ik (ondanks het feit dat mijn Iphone niet gejailbreaked is) voor het wijzigen van de ringtones wel een gratis programma (Iphone Ringtone Maker) kunnen vinden, ik had daarom gehoopt dat een dergelijk programma ook voor de sms tonen bestond.

En dank voor je reactie.

Groet,

EddyW
  #4  
Oud 29-08-10, 00:30
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyW Bekijk bericht
Ok, jammer maar helaas dus. Overigens ook weer geen idee waar ik de SHSH files bewaard zou moeten hebben, vergeef me mijn onwetentheid.

Overigens heb ik (ondanks het feit dat mijn Iphone niet gejailbreaked is) voor het wijzigen van de ringtones wel een gratis programma (Iphone Ringtone Maker) kunnen vinden, ik had daarom gehoopt dat een dergelijk programma ook voor de sms tonen bestond.

En dank voor je reactie.

Groet,

EddyW
SHSH sla je op via een programma als tinyumbrella of via Cydia (welke geinstalleerd wordt na jailbreak).
Aangezien je niet gejailbreakt hebt en SHSH files je niks zegt betekent dit zeer waarschijnlijk dat je niet terug kunt naar een vorige FirmWare. JE kunt dan dus niet jailbreaken en geen sms tonen veranderen. Je zult moeten wachten tot de update naar iOS4.1 en daar dan de jailbreak toepassen (als deze beschikbaar is).
  #5  
Oud 10-09-10, 17:05
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

goed om te weten merci vo de info
  #6  
Oud 26-09-10, 15:09
FGG FGG is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik las dat mijn iPhone4 (4.1) niet te jailbreaken is. Is er dan wel een mogelijkheid om eigen tones aan een sms te hangen.
Ringtone is ondertussen wel gelukt en ik heb ook al een .caf klaarstaan voor m'n sms-berichten.
  #7  
Oud 26-09-10, 16:25
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Zoals hierboven al stond alleen met jealbreaken kun je sms tonen veranderen
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
extra sms tonen arcovandermeij iPhone algemeen 4 29-03-11 15:44
Leuke SMS tonen bengek Ringtones en Wallpapers 7 17-02-11 09:19
sms tonen winterboard Saarie Jailbreak apps en thema's 0 22-02-10 00:36
SMS tonen aanpassen FW 2.2 xanderrijken Ringtones en Wallpapers 24 16-03-09 12:07
SMS tonen Snirus Ringtones en Wallpapers 1 01-12-07 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.