//

eigen wektoon mogelijk?

eigen wektoon mogelijk? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Geen idee of ik dit in het juiste forum zet, maar ik doe een poging. Ik heb sinds kort een Iphone 3G, hiervoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-11, 22:27
Rikkie311 Rikkie311 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Grunn
Berichten: 47
Standaard eigen wektoon mogelijk?

Hallo allemaal,

Geen idee of ik dit in het juiste forum zet, maar ik doe een poging.
Ik heb sinds kort een Iphone 3G, hiervoor een aantal Blackberry's gehad en daarvoor good old Nokia. Ik heb altijd mijn eigen wektoon kunnen gebruiken, (gewoon een mp3 instellen) maar bij de iPhone krijg ik het niet voor elkaar.
Heb enorm gezocht op internet, maar kan niet veel info vinden, wel veel over jailbreak en eerlijk gezegd snap ik daar ook geen *** van.
Wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-11, 22:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ringtone app downloaden zoals; "Ringtones!"
Vervolgens naar iTunes gaan als je je Ringtone hebt aangemaakt en dan naar het tabje apps en dan naar onderen scrollen en Ringtones! aanklikken, vervolgens je .m4r aanklikken, en dan wordt hij afgespeeld. Vervolgens je iPhone syncen en de ringtone staat op je iPhone, als je dan naar je wekker gaat kan je deze ringtone selecteren als je wektone et voila!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 26-01-11, 23:11
Rikkie311 Rikkie311 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Grunn
Berichten: 47
Standaard

Ik heb de betaalde versie van Ringtones. op mn telefoon staan. Klopt het dat daar ook maar ongveer 40 seconden kan opslaan van een nummer of geluid? En als ik een eigen toon instel, wordt deze dan wel gewoon herhaald tot ik de wekker uitzet?
  #4  
Oud 26-01-11, 23:13
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ja die word gewoon herhaald totdat je 'm uitzet.
  #5  
Oud 27-01-11, 21:01
Rikkie311 Rikkie311 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Grunn
Berichten: 47
Standaard

Ik ben enorm aan het klooien geweest maar het lukt me niet. Ik kreeg de ringtoon eerst te zien, maar kon het niet syncen zodat het op het toestel kwam te staan (geen idee waar het terecht gekomen is) Nu maak ik een ringtone, maar als ik op de tab apps klikt zie ik die niet eens meer....
  #6  
Oud 31-01-11, 17:03
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rikkie311 Bekijk bericht
Ik ben enorm aan het klooien geweest maar het lukt me niet. Ik kreeg de ringtoon eerst te zien, maar kon het niet syncen zodat het op het toestel kwam te staan (geen idee waar het terecht gekomen is) Nu maak ik een ringtone, maar als ik op de tab apps klikt zie ik die niet eens meer....
Zijn genoeg sites waarmee je ringtones gewoon kan downloaden, maargoed.. dat terzijde.
Ik deed 't gewoon zo:

Download iPhone-ringtone.
Open map waar de ringtone is gedownload.
Open iTunes, sleep ringtone uit de gedownloadde map, naar iTunes.
iTunes zet ringtone in 'bibliotheek'. (Kijk in iTunes bibliotheek op je PC/Mac)
Sleep vanuit de bibliotheek de ringtone naar je aangesloten iPhone, en hij moet 'm erop zetten d.m.v. synchroniseren.

Als 't zo niet werkt, weet ik 't ook niet..
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eigen app dododedodonl Ontwikkelen voor iOS 1 02-10-10 00:49
Na FW upgrade geen verbinding mogelijk met eigen Wi-Fi jurres Archief 1 09-03-10 23:24
Je eigen links silentkiller iPhone Apps 0 19-05-08 12:27
niet meer dan 1 eigen ringtone mogelijk digyourownhole Ringtones en Wallpapers 12 15-04-08 13:25
eigen pictogram vanka Ringtones en Wallpapers 2 06-11-07 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.