iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Ringtones en Wallpapers (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/)
-   -   Sendsong probleem (https://forum.iculture.nl/f22/media/f23/ringtones-wallpapers/9517-sendsong-probleem.html)

rickie 17-03-08 13:05

Sendsong probleem
 
Hallo,

Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Ik heb via Itunes mijn mp3 ringtones van mijn vorige toestel omgezet naar .acc formaat zoals beschreven staat in de wiki voor persoonlijke ringtones.

Nu heb ik deze op de iphone gezet en als ik vervolgens met sendsong een ringtone ingesteld. Vervolgens verschijnt deze wel in bij de instellingen van de iphone maar zodra ik deze selecteer hoor ik geen geluid. Ook niet als ik dan gebeld word. Ik kan wel in de ipod funtie de ringtone gewoon afspelen en dan hoor ik wel geluid... Hoe komt dit???

Ik hoor het graag mvg

28juni 18-03-08 12:17

heb ik ook dus dat zou ik ook wel willen weten.

sabrina 19-03-08 00:20

heb ik ook,,ik word er gek van.. kan iemand ajb helpen!!!

Frits 19-03-08 08:17

Jullie weten dat deze files niet langer mogen zijn als 30 sekonden ??

sabrina 19-03-08 10:01

en hoe moet ik deze files inkorten dan??? bedankts voor je reactie;)

Frits 19-03-08 10:08

Geen idee :rolleyes: ik weet alleen dat ringtones niet langer kunnen zijn als 30 sekonden,.hoe je een .acc inkorten kan,...sorry weet ik niet .(

ControlSje 19-03-08 10:49

Volgens mij is de grap van sendsong juist dat ze langer mogen zijn dan 30 seconden. De 30 seconden is alleen maar als je ze synchroniseert met iTunes ik heb het zelf niet geprobeerd maar dit is althans wat ik begrepen heb uit verschillende draadjes.

EDIT
Hier staat iets meer info: Index of /ftp/Applications/SendSong



Niekie 19-03-08 16:16

Ik heb ook SendSong gebruikt, maar ben erachter gekomen dat het niet fijn werkt met mijn iPhone. Hierdoor viel hij steeds uit, of bleef hangen. Eenmaal gedeinstalleerd had ik nergens meer last van!

froos 28-03-08 16:03

Hey, ik heb nog steeds een probleem met SendSong, namelijk ik zie de ringtones (op mijn iphone) bij beltonen staan maar er komt geen geluid uit en ook als ik ze heb ingesteld doen ze het niet, het zijn netjes bestanden van 15-25 seconden..iemand al een oplossing? of een andere manier die makkelijk werkt voor het personaliseren van ringtones??

MVG Friso

Punisher 29-03-08 11:35

Ik heb die zelfde probleem ook gehadt met sendsong:mad:
nu heb ik mijn iphone terug gebracht naar de telefoonzaak waar k het gekocht heb.
die man die gaat het nu proberen te fixen (dus het is wel te maken)
het is raadzaam om geen sendsong meer te installeren of progs die niet capable zijn met je vereiste update versie.
we moeten het maar doen met die *** irritante ringtones van iphone tot dat er een betere programma komt die wel ringtones kan instellen :(

stef1234 29-03-08 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Punisher (Bericht 89213)
Ik heb die zelfde probleem ook gehadt met sendsong:mad:
nu heb ik mijn iphone terug gebracht naar de telefoonzaak waar k het gekocht heb.
die man die gaat het nu proberen te fixen (dus het is wel te maken)
het is raadzaam om geen sendsong meer te installeren of progs die niet capable zijn met je vereiste update versie.
we moeten het maar doen met die *** irritante ringtones van iphone tot dat er een betere programma komt die wel ringtones kan instellen :(

je bent wel wanhopig om 2in 2 topics hetzelfde te vragen

m
en voor de mensen die ringtone,s in versie 1.1.4 willen gebruiken zonder der 30 seconden limit gebruik idemocracy - Google Code
suc6

Punisher 29-03-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef1234 (Bericht 89217)
je bent wel wanhopig om 2in 2 topics hetzelfde te vragen

m
en voor de mensen die ringtone,s in versie 1.1.4 willen gebruiken zonder der 30 seconden limit gebruik idemocracy - Google Code
suc6

Jaa, ik was wel beetje wanhopig...
maar nu is het wel over ;)
bedankt voor de tip, ik zal het ff checken...

Punisher 31-03-08 17:55

Gebruik Iringer om je ringtones te maken. je kan het vinden op google. het is heel makkelijk om het te gebruiken. geen last meer van sendsong en al die bullshit.

rickie 01-04-08 09:58

Maarik heb geen mac......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.