//

sms geluid of trillen herhalen tot je het bericht hebt geopend

sms geluid of trillen herhalen tot je het bericht hebt geopend discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, op m'n vorige gsm (samsung) bleef het sms geluid zich om de 2 min herhalen tot wanneer je het had bekeken, mijn vraag is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 19:17
KellyVerBier's schermafbeelding
KellyVerBier KellyVerBier is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 7
Standaard sms geluid of trillen herhalen tot je het bericht hebt geopend

Hoi, op m'n vorige gsm (samsung) bleef het sms geluid zich om de 2 min herhalen tot wanneer je het had bekeken, mijn vraag is nu hoe je iphone kan aanpassen zodat hij ook trilt of het geluid herhaald tot je het sms'je hebt bekeken.Op het forum heb ik al gezien dat het mogelijk is op de 1.1.2 maar vind nergens hoe je de iphone moet instellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-08, 22:23
paljasken's schermafbeelding
paljasken paljasken is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Jammer dat hier geen antwoord op kwam, want die herinneringen aan mijn gemiste sms-jes waren de reden waarom ik voor Samsung bleef kiezen.
  #3  
Oud 29-04-08, 22:30
Eciruam Eciruam is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 38
Standaard Smsnotify

ff checken in installer:

Smsnotify

Deze tool trilt om de 15 sec

Suc6
  #4  
Oud 29-04-08, 22:45
Chicco68 Chicco68 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eciruam Bekijk bericht
ff checken in installer:

Smsnotify

Deze tool trilt om de 15 sec

Suc6
Als het werkt wel, echter op mijn 1.1.4 werkt het dus niet, ook niet na de iPhone herstart te hebben.....
__________________
iPhone 4S 16GB / iPad 2 16GB / iMac 27" / Apple TV 2e
  #5  
Oud 03-05-08, 12:58
Sonicje Sonicje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Schilde
Berichten: 67
Standaard

Smsnotify werkt alleen op een 1.1.2 versie van de iPhone.
Je kan hem blijkbaar wel instellen voor 1.1.3 en 1.1.4 maar dan zit je met SSH en Code editing en hoe dit allemaal precies zit weet ik niet helemaal. De forum's waar dit op uitgelegd zijn, blijven vrij vaag.
Heb de juiste instructie ongeveer gelezen op modmyiphone.com of zo iets dergelijks, maar er zijn zo een paar van die ' plezante ' mensen die dan weer vragen gaan stellen over een andere versie zodat het zeer onduidelijk word...
Maar als je even googled.. moet je normaal gezien je antwoord wel vinden
er zijn al verschillende mensen die het werkende hebben gekregen op een 1.1.4 (ik nog niet voor alle duidelijkheid)
  #6  
Oud 03-05-08, 16:35
paljasken's schermafbeelding
paljasken paljasken is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik heb nu gewoon een heel luide sms-tone op m'n Iphone gezet (een standaard tone vervangen), waar in het geluid zélf een stilte van een 15 seconden zit en dan nog eens speelt. Hierdoor hoor je het geluid altijd twee keer. (Ik het een iphone 1.1.3)

Hoe:

VOORBEREIDING IS HET HALVE WERK:

1. Zorg voor een sms-tone
A. Versterk het geluid met b.v. audacity
Zoek een mp3 of wav die je wil gebruiken als sms-tone. Met behulp van 'Audacity' heb ik het geluid zo erg versterkt dat het net 'overstuurt', dat vermindert de kwaliteit uiteraard, maar is wel héél hoorbaar. Ik heb er voor gekozen om ook nog een aantal seconde 'silence' in te voegen en dan het geluid nogmaals te zetten.

B. Zet je mp3 of wav om naar AIFF
Speel nu die mp3 af in iTunes. Klik nu het geluid aan met je rechtermuisknop en kies 'converteer naar iaff' (Indien je die mogelijkheid niet hebt, ga je naar je voorkeuren in iTunes, onder het tabblad geavanceerd, kies je voor Importeren en selecteer je Importeer met: AIFF-codering)

C. Kopieer naar bureaublad en hernoem.
Nu zie je het geluid dubbel in je itunes bib, sleep de AIFF versie naar je bureaublad.
Hernoem het bestand bijvoorbeeld sms-received6.caf (wat het meest belachelijke sms-geluid ooit moet zijn)
Op een mac, vraagt hij of de extensie moet veranderd worden, zorg die die caf wordt.

2. Zorg dat je iphone met je draadloos netwerk verbonden is (noodzakelijk!)

AAN DE SLAG

Stap 1: applicaties installeren op je iphone
Met de installer zet je de volgende applicaties op je iphone (noodzakelijk om toegang te hebben tot je iPhone). Mogelijks staan enkelen reeds op je toestel. (Controleer door bij 'uninstall' in de installer te kijken)
Launcher
OpenSSH
BSD Subsystem
Mobile Finder

Stap 2: Ftp-software installeren

Download CyberDuck FTP (of eender welke ander ftp-programma b.v. SmartFTP op een PC)
Cyberduck | FTP for Mac OS X.

Stap 3: IP-adres opzoeken
Zoek het IP adres in je lokaal draadloos netwerk op.
Dat doe je door naar je settings te gaan en bij Wi-Fi op het blauwe pijltje te klikken naast je wireless-netwerk naam.

Stap 4: verbinden
Verbind je iphone met de computer via USB kabel (al begrijp ik niet waarom dat nodig is)
Open CyberDuck FTP, en maak een nieuwe verbinding aan
Geef het IP adres in van je Iphone en kies in het menutje voor SFTP-protocol
Als username: root
paswoord: alpine (bij oudere versies dottie)

Klik op verbinden en na een tijdje zit je in een map op je iphone.

Stap 5: Vervang een standaard sms-tone door een van jezelf

Met CyberDuck navigeer je naar de map
/System/Library/Audio/UISounds

Hier zie je de standaard sms geluiden:

sms-received1.caf = Tri-tone
sms-received2.caf = Chime
sms-received3.caf = Glass
sms-received4.caf = Horn
sms-received5.caf = Bell
sms-received6.caf = Electronic

Sleep het klaargemaakte bestand dat op je bureaublad staat in de map. Als je juist zit, vraagt CyberDuck of het oude bestand moet overschreven worden. (Je kan ook een backup maken door het oude bestand eerst te 'downloaden' van je iphone.
Let op: Als je geen waarschuwing krijgt zit je wellicht in de verkeerde map (dat had ik ook voor de eerste keer) controleer of je het bestand dus juist wegschrijft.

Stap 6: Op je Iphone: In je instellingen, Geluiden, kies je 'Electronic' als sms-geluid en je hoort je eigen aangemaakte geluid!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Spontaan bericht geluid/ trillen zonder dat er iets is JustOleg iPhone algemeen 3 17-05-10 13:26
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang jaapdeknaap iPhone algemeen 2 16-03-10 12:31
Het geluid sms en schermtikken weg. ANGER& iPhone algemeen 15 07-04-08 19:23
Sms toon herhalen dylan159 iPhone algemeen 1 14-02-08 08:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.