iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/10064-video-omzetten-naar-iphone-formaat-kvip-voor-windows.html)

jumbo66 26-03-08 17:40

Video omzetten naar Iphone formaat met Kvip voor windows
 
Op IClarified staat een hele gemakkelijke en uitgebreide handleiding hoe je video bestanden met een paar klikken kan omzetten naar Iphone formaat mp4. Je sleept ze vervolgens naar itunes, syncen en klaar is kees.

kijk verder op iClarified - iPhone - How to Convert Video to iPhone Format Using Kvip (Windows)

Heb het zelf met 2 avi bestanden gedaan van elk 700mb groot, je houdt een mp4 bestand over van nog geen 300mb die ik met 1 muisklik kan importeren in Itunes, gemak dient de mens

Succes ermee,

Rick

PS als er behoefte is kan ik het artikel vertalen in het Nederlands en als wiki plaatsen

CLB 31-03-08 14:37

Erg erg erg tof! Dankje wel!

Wilde al 'n progje die de native resolutie aanhield! Bedankt!

DaveyY 01-04-08 20:19

ik gebruik kvip werkt geweldig! maar hoe kan je ondertiteling bijvoegen?
via kvip als het mogelijk is :P
Later, Dave

smarf 26-05-08 14:59

Werkt relax thanks man!

Uncle 26-05-08 15:26

quick time pro -> export -> iphone format -> ff wachten -> klaar

:D

HC-sjef 14-07-08 11:25

Werk dit ook met ISO/IMG bestanden? zodat je een dvd met menufuncties op je iPhone kan zetten? En kunnen ondertitels ook?

alo-b 14-07-08 16:34

ik gebruik Audio & Video Format Converter.
Kost 20 euro bij de dixons, maar is echt schitterend.
Gewoon van avi en nog zo´n 30 formaten naar alles wat je wil.
Je start het programma. Bij kies apparaat kies je simpelweg iPhone. Drukt op volgende. Kiest het bestand wat je op je iphone wil hebben. ( je kan ook een dvd kiezen die je op het moment in je dvd speler op je pc hebt zitten.). dan kan je nog wat dingen instellen, maar is niet nodig. Gewenst kies je nog ondertiteling. Drukt op oke, en het begint. Het eindigt in dvd kwalliteit op je iphone ( echt waar, net zo mooi als een normale dvd )

NickV1 14-07-08 19:01

Hoe lang doen jullie er over om een DVD om te zetten naar mp4?

Ezekiel 15-07-08 09:35

Dit ligt vooral aan je pc maar het kan 45 min duren.
kijk ook eens naar nero reencode erg handig om te croppen enz

Vigoroso 15-07-08 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alo-b (Bericht 141903)
ik gebruik Audio & Video Format Converter.
Kost 20 euro bij de dixons, maar is echt schitterend.
Gewoon van avi en nog zo´n 30 formaten naar alles wat je wil.
Je start het programma. Bij kies apparaat kies je simpelweg iPhone. Drukt op volgende. Kiest het bestand wat je op je iphone wil hebben. ( je kan ook een dvd kiezen die je op het moment in je dvd speler op je pc hebt zitten.). dan kan je nog wat dingen instellen, maar is niet nodig. Gewenst kies je nog ondertiteling. Drukt op oke, en het begint. Het eindigt in dvd kwalliteit op je iphone ( echt waar, net zo mooi als een normale dvd )

Volgens mij zijn er ook wel gratis converters.. Ondertiteling erop zetten kan daarnaast weer met een ander programma.. Goodluck ;)

The Quote 18-07-08 00:06

kvip vink echt een zeer mooi programma, werk er nu een paar dagen mee..
Misschien is dit nog wel makkelijke informatie over kvip?

Welke soorten video bestanden kunnen er worden geconverteerd worden met kvip?
ASF, AVI, FLV, MKV, MOV, MP4, MKV, MPEG, MPG, RM, RMVB, WMV en MPEG-1 video bestanden van VCD, met DAT extensie.

(Namelijk omdat ik dit echt moest weten ;) want ik had veel verschillende formaten die ik wilde converteren :p)

Stefaanxd 16-08-08 16:42

Ik heb een probleempje met het programma,
Onder: '' Kvip video to iPhone converter'' staat een leeg balkje
Wat moet ik daarin zetten?
Want hij doet helemaal niks.

stibba 03-09-08 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jumbo66 (Bericht 87735)
Op IClarified staat een hele gemakkelijke en uitgebreide handleiding hoe je video bestanden met een paar klikken kan omzetten naar Iphone formaat mp4. Je sleept ze vervolgens naar itunes, syncen en klaar is kees.

kijk verder op iClarified - iPhone - How to Convert Video to iPhone Format Using Kvip (Windows)

Heb het zelf met 2 avi bestanden gedaan van elk 700mb groot, je houdt een mp4 bestand over van nog geen 300mb die ik met 1 muisklik kan importeren in Itunes, gemak dient de mens

Succes ermee,

Rick

PS als er behoefte is kan ik het artikel vertalen in het Nederlands en als wiki plaatsen

ey jumbo thx man..dat ding werkt perfect. snel simpel zonder ander shit te hoeven downloaden ofzo...weetje toevalig ook nog hoe je ondertiteling erbij moet zetten..?

marcfuhren 22-04-09 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigoroso (Bericht 142992)
Volgens mij zijn er ook wel gratis converters.. Ondertiteling erop zetten kan daarnaast weer met een ander programma.. Goodluck ;)

Om in één klap overal vanaf te zijn in de converteerwereld gebruik je "formatfactory".
Alles converteren naar alles! En is ook nog gratis!

http://www.formatoz.com

bbgt 30-07-09 21:49

Paar programma's geprobeerd. Eentje komt niet verder dan Incorrect Frame Size.
(Geen enkele uitleg hoe ik dat dan kan corrigeren) en de andere, kvip, doet ook nix.
Nu met Format Factory Ruska aan de slag.

iKnidreeg 30-07-09 22:32

Handbrake, een programmaatje waar ik ooit op gewezen ben en die ik tot nu toe nog nooit voor een ander geruild heb.

Handbrake converteert je bestanden binnen een paar stappen naar de extensie die geschikt is voor je iPhone (of iPod Touch)

1. Open Handbrake
2. Selecteer de media-file die je wilt converteren
3. Druk op iPhone & iPod Touch (onder Presents > Apple)
4. Kies je bestemming (Destination; hier komt je geconverteerde bestand te staan)
5. Druk op start.

Handbrake is te downloaden vanaf deze site.

Handbrake is zeer gemakkelijk in gebruik (zelfs bij de grootste leek op iPhone en converteer gebied kan dit niet misgaan) en behoudt de kwaliteit van de video. Ook ondertitelingen meeconverteren is geen probleem.

Echt een aanrader, en nog gratis ook!

bbgt 30-07-09 22:55

HandBrake 0.9.3 gelijk gedownload.
Nu staat FormatFactory te stampen.
Iets teveel items opgegeven om te converteren.
Laat 'm maar aanstaan.
iPhone is mp4 is een van de lessen van vandaag

wouttje07 31-07-09 15:26

bij handbrake hoe doe je het dan met ondertiteling

marcfuhren 01-08-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bbgt (Bericht 331563)
Paar programma's geprobeerd. Eentje komt niet verder dan Incorrect Frame Size.
(Geen enkele uitleg hoe ik dat dan kan corrigeren) en de andere, kvip, doet ook nix.
Nu met Format Factory Ruska aan de slag.


Is het gelukt met Formatfactory?

bbgt 01-08-09 22:44

Ja FormatFactory heeft zijn werk perfect gedaan.
Een bestandje lijkt erdoor geslipt te zijn en daar moet ik nog
bekijken. Maar erg tevreden erover. Bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.