iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/100688-na-update-4-3-5-naar-5-0-geen-muziek-meer.html)

Thermometer 12-10-11 23:40

Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer
 
Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan? Ik heb het idee dat dit de oorzaak is, dat mijn muziek niet meegesynct is naar 5.0.

Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten), in plaats van het handmatig te slepen (vind ik handiger, omdat er dan geen dubbele data op mijn harde schijf komt).

Heeft iemand misschien tips?

ballegooier 13-10-11 08:03

Ik doe muziek beheren ook handmatig en bij mij wordt de content ook gewist bij een herstel of update...
Ik heb ermee leren leven.

dbtje 13-10-11 09:47

Bij mij was ook alle muziek weg, maar na het synchroniseren stond het er weer op

JoBrig 13-10-11 11:43

bij mij doet niet alle muziek het meer! Sommige doen het wel, andere niet. Voor update ios 5 altijd goed gewerkt!
Heeft hier iemand een oplossing voor?? bvbd

apotheosis 13-10-11 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thermometer (Bericht 714202)
Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan? Ik heb het idee dat dit de oorzaak is, dat mijn muziek niet meegesynct is naar 5.0.

Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten), in plaats van het handmatig te slepen (vind ik handiger, omdat er dan geen dubbele data op mijn harde schijf komt).

Heeft iemand misschien tips?

Bij mijne maat was de muziek er ook uit, gewoon terug opzetten he, muziek staat toch altijd nog op je computer op dezelfde plaats, schuif de songs die je wil gewon terug in je itunes en synchen maar (wil het niet dan moet je de map aanvinken).

EvdB1958 13-10-11 12:13

bij mij was alles weg maar naar een tweede keer aankopelen aan de pc is alles weer terug

Vier 13-10-11 13:46

Bij mij staat ook "handmatig muziek en video's beheren" aangevinkt, maar mijn muziek is wel (automatisch) teruggezet. Zie alleen dat de afbeeldingen van de CD hoesjes verdwenen zijn. Hebben meer mensen daar last van?

ronald24e 13-10-11 13:49

Bij mij was ook alle muziek weg na de update, ook het terugzetten van de backup had geen effect.

Nu maar weer zelf alle muziek terugzetten, is even werk maar ach uiteindelijk komt het allemaal wel goed.

winod 15-10-11 19:07

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb oplossing in deze posts kunnen lezen. Reageer dus aub als je een oplossing hebt!!! Ik baal als een verhitte stekker.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.