//

Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer

Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 00:40
Thermometer Thermometer is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 9
Standaard Na update van 4.3.5 naar 5.0 geen muziek meer

Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan? Ik heb het idee dat dit de oorzaak is, dat mijn muziek niet meegesynct is naar 5.0.

Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten), in plaats van het handmatig te slepen (vind ik handiger, omdat er dan geen dubbele data op mijn harde schijf komt).

Heeft iemand misschien tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 09:03
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik doe muziek beheren ook handmatig en bij mij wordt de content ook gewist bij een herstel of update...
Ik heb ermee leren leven.
  #3  
Oud 13-10-11, 10:47
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Bij mij was ook alle muziek weg, maar na het synchroniseren stond het er weer op
  #4  
Oud 13-10-11, 12:43
JoBrig JoBrig is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

bij mij doet niet alle muziek het meer! Sommige doen het wel, andere niet. Voor update ios 5 altijd goed gewerkt!
Heeft hier iemand een oplossing voor?? bvbd
  #5  
Oud 13-10-11, 13:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thermometer Bekijk bericht
Zou iemand voor mij kunnen bevestigen dat het normaal is om alle muziek te verliezen als je in iTunes de optie "Handmatig Muziek en video's beheren" aan hebt staan? Ik heb het idee dat dit de oorzaak is, dat mijn muziek niet meegesynct is naar 5.0.

Na de update + backup ben ik namelijk alle muziek kwijt. Als dit normaal is, ga ik toch maar music ook syncen via de iTunes library (waardoor ik dus niet van andere computers dan muziek erop kan zetten), in plaats van het handmatig te slepen (vind ik handiger, omdat er dan geen dubbele data op mijn harde schijf komt).

Heeft iemand misschien tips?
Bij mijne maat was de muziek er ook uit, gewoon terug opzetten he, muziek staat toch altijd nog op je computer op dezelfde plaats, schuif de songs die je wil gewon terug in je itunes en synchen maar (wil het niet dan moet je de map aanvinken).
  #6  
Oud 13-10-11, 13:13
EvdB1958 EvdB1958 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Muntendam
Berichten: 6
Standaard

bij mij was alles weg maar naar een tweede keer aankopelen aan de pc is alles weer terug
  #7  
Oud 13-10-11, 14:46
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Bij mij staat ook "handmatig muziek en video's beheren" aangevinkt, maar mijn muziek is wel (automatisch) teruggezet. Zie alleen dat de afbeeldingen van de CD hoesjes verdwenen zijn. Hebben meer mensen daar last van?
  #8  
Oud 13-10-11, 14:49
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Bij mij was ook alle muziek weg na de update, ook het terugzetten van de backup had geen effect.

Nu maar weer zelf alle muziek terugzetten, is even werk maar ach uiteindelijk komt het allemaal wel goed.
  #9  
Oud 15-10-11, 20:07
winod winod is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb oplossing in deze posts kunnen lezen. Reageer dus aub als je een oplossing hebt!!! Ik baal als een verhitte stekker.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen Arend01 iTunes 0 29-07-11 15:44
iPhone: kan na update en jb geen muziek meer synchroniseren cwsmdb Jailbreak 1 19-02-11 12:00
Na update naar 4.1 geen sync meer BHoeneveld iTunes 1 28-09-10 21:58
Geen mail meer na update naar 2.0.2. vinniemaster Archief 1 28-08-08 21:42
na update naar 2.0 geen GPRS meer dendoor iPhone algemeen 3 23-07-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:22.