Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RedBull synchroniseren via Wi-Fi hielp bij mij ook niet had zelfs de usb kabel veranderd van poort itunes opnieuw geinstalleerd hielp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
de muziek moet je OPNIEUW van je "eigen" muziek folder naar itunes trekken .. alles wordt weer geconverteerd en dan zou synchroniseren moeten lukken. uitteraard kanje ook voor herstel kiezen maar dan ben je wat langer bezig met eea.. greets |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Muziek kwijt na update
Ik ben sinds de update mijn muziek kwijt.
Ik was ook alle apps kwijt maar die heb ik terug kunnen halen door in te loggen bij iTunes. Mijn aangekochte albums kan ik niet terug krijgen. Bij Apps waarvoor ik betaald had zag ik dat ik ze gratis kon downloaden maar bij de muziek moet ik er opnieuw voor betalen. Iemand goede raad? |
|
|||
|
|||
This is how you fix your music app:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek niet meer op iphone na update | jolanda212 | Muziek, foto & video | 0 | 07-02-11 12:32 |
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden | Bento | iTunes | 2 | 04-08-10 17:20 |
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden | arcovandermeij | iPhone Apps | 1 | 19-06-10 17:41 |
|
|