//

geen foto meer van bellers en camera icoontje mist in ios5

geen foto meer van bellers en camera icoontje mist in ios5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb zojuist na lang knooien eindelijk ios5 op mijn iphone 4 gekregen. maar nu krijg ik als ik gebeld wordt niet meer de foto ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 11:26
Timmutjuh Timmutjuh is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard geen foto meer van bellers en camera icoontje mist in ios5

ik heb zojuist na lang knooien eindelijk ios5 op mijn iphone 4 gekregen.

maar nu krijg ik als ik gebeld wordt niet meer de foto van de beller in beeld maar gewoon mijn achtergrond met naam van de beller en opneem knop.

en ik heb mijn camera icoontje niet in het lockscreen staan toch wel een mooie feature van ios 5

ik hoop dat julie mij kunnen helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 11:27
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Camera icoontje verschijnt in de lockscreen als je 2x op de homebutton klikt waardoor je ook je muziek afspelen/pauze kan drukken, en daardoor verschijnt naast je ontgrendel slider dus ook een camera. Andere probleem weet ik geen raad mee maar iemand anders hier vast wel.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 13-10-11, 13:30
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb gelezen dat als je van de fotostream gebruik maakt in icloud alle foto's ouder dan 30 dagen van je iPhone verwijderd worden. Om ruimte te besparen...

Zou evt. kunnen verklaren waarom je geen foto ziet, als de gebruikte foto ouder dan 30 dagen is. Als dat inderdaad zo is ben ik er niet blij mee, zie ook zo gauw niet of dit valt uit te schakelen.
  #4  
Oud 13-10-11, 13:42
Timmutjuh Timmutjuh is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 3
Standaard

@vier nee mijn foto's staan gewoon opgeslagen op de telefoon maar worden niet weergegevn
  #5  
Oud 13-10-11, 13:54
Vier Vier is offline
• iOS 8.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 24
Standaard

OK gelukkig. Misschien heb ik onderstaande citaat uit het bericht over iCloud van gisteren verkeerd begrepen, en staat Photostream los van het mapje foto's op je iPhone:

Dankzij iCloud worden automatisch alle foto’s op je desktop-computer opgeslagen. Om ruimte te besparen zullen in de Photostream-map op je iPhone alleen foto’s en afbeeldingen te zien zijn die maximaal 30 dagen oud zijn.
Reageren

Labels
bellen contactpersoon, camera, foto, ios5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meer dan 5 foto's kopieren uit camera rol damnet Muziek, foto & video 3 04-03-11 17:55
Geen camera icoontje voor het versturen van een MMS? Mismanaged iPhone algemeen 5 24-06-09 14:46
Foto: Na Ziphone geen Camera en Foto's meer roco Muziek, foto & video 29 02-03-09 16:13
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) bdb Muziek, foto & video 3 30-09-08 22:03
Geen icoontje Wi-Fi meer op springboard cort Wi-Fi 9 13-08-08 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.