//

muziek kwijt na opdate IOS 5

muziek kwijt na opdate IOS 5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan me helpen ? gisteren mijn iphone 3gs 16gb geupdate naar IOS 5. nu ben ik al mijn muziek kwijt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 15:46
arjan2809 arjan2809 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Unhappy muziek kwijt na opdate IOS 5

wie kan me helpen ?
gisteren mijn iphone 3gs 16gb geupdate naar IOS 5.
nu ben ik al mijn muziek kwijt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 17:29
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan2809 Bekijk bericht
wie kan me helpen ?
gisteren mijn iphone 3gs 16gb geupdate naar IOS 5.
nu ben ik al mijn muziek kwijt
Ik heb het zelfde.... maar dan ook met mijn foto's. Op mijn Iphone is het goed gegaan maar op mijn Ipad niet..
  #3  
Oud 13-10-11, 17:40
Merci Merci is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Thumbs down

helaas hier ook hetzelfde, muziek kwijt foto's gelukkig niet. Maar nu heeft mijn dochter nog een ipod touch waar dezelfde muziek op staat. Hoe krijg ik haar muziek nu weer op de pc en dan naar mijn Iphone?
Ik wil haar ipod ook updaten naar ieos5 maar niet voordat ik haar foto's en muziek heb veilig gesteld.
Ik had trouwens voor de update wel een back up van mijn iPhone gemaakt maar die kan ik nergens weer vinden pffff. En ik ben niet eens een digibeet please help meeeee..
  #4  
Oud 13-10-11, 18:12
Twinozzy Twinozzy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Standaard

Bij mij mist ook de muziek en de normaal geuploade foto's en video's.
Zag aan het einde van het synchroniseer proces dat , waar normaal loskoppelen mogelijk verschijnt, nu even snel sychronisatie geannuleerd komt.
duss synchro wordt niet afgesloten en daarom wordt de boel niet geupload heb ik het vermoeden .... weet alleen ff niet hoe het te fixen is ..hoop dat er hier iemand is... Groet
  #5  
Oud 13-10-11, 19:04
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Na de update naar iOS5.0 bij muziek herstellen kreeg ik een foutmelding 'Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van deze iPhone (-48)

De muziek staat niet meer op de iPhone.

Als ik ga zoeken op de computer staat alles nog keurig in de mappen C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\iTunes Media\

Hoe krijg ik mijn muziek weer op de iPhone 3Gs
  #6  
Oud 13-10-11, 19:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hiker Bekijk bericht
Na de update naar iOS5.0 bij muziek herstellen kreeg ik een foutmelding 'Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het herstellen van deze iPhone (-48)

De muziek staat niet meer op de iPhone.

Als ik ga zoeken op de computer staat alles nog keurig in de mappen C:\Users\Gebruiker\Music\iTunes\iTunes Media\

Hoe krijg ik mijn muziek weer op de iPhone 3Gs
Je zegt het al zelf he; de muziek staat nog op je pc, sleep gewoon die muziek naar je itunes en dan synchen of toepassen nemen en dat zou moeten lukken, zit de muziek er nie in dan ga ge mss ergens moeten aanvinken ofzo. (ik doe altijd manueel, geselecteerde mappen, artiesten,etc....das hetgeen ik altijd aanvink).
  #7  
Oud 13-10-11, 19:54
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Muziek staat wel in iTunes. Na synchronisatie is de muziek niet te vinden op de iPhone, terwijl de meter wel aangeeft dat er 9,3GB muziek op moet staan.

Hoe kan dit?

Edit: Even een harde reset gedaan en voila, de muziek is er weer!
  #8  
Oud 13-10-11, 22:31
rvdassem rvdassem is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb dit ook gehad. Opgelost door nogmaals te synchroniseren (daar stond de muziek blijkbaar nog wel) en toen was het opgelost.
  #9  
Oud 14-10-11, 09:43
jacqueshe jacqueshe is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Synchroniseren met mac helpt niet....

Synchoniseren zijn 8 stappen en na "starten" "voorbereiden" en dan heel snel "bepalen welke aps worden gesynchroniseerd" komt het appeltje in beeld. Krijg geen melding meer "synchroniseren geslaagd u kunt de ipad loskoppelen.....

Zelfs als ik bij muziek "gehele bibliotheek" aanvink ipv "geselecteerde afspeellijst etc.." gebeurd er niets....

Zelfde bij foto's
  #10  
Oud 14-10-11, 10:05
IphoneonsJan IphoneonsJan is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard Niet alle muziekbestanden zijn meer af te spelen

Gisteren de nieuwe iOS 5.0 geïnstalleerd. Probleem met diverse mp3's. Sommige spelen niet meer af, schieten gelijk in de pauze-modus. Anderen spelen wel gewoon. Al een keer alle mp3's verwijderd en opnieuw binnengehaald: probleem blijft. Ook harde resets uitgevoerd: probleem blijft. Eventuele oplossing?

Nogmaals alle mp3's verwijderd en teruggeplaatst, nu duurde de synchronisatie meer dan 1 uur (gisteren veel korter), resultaat: alle mp3's doen het weer.

Laatst gewijzigd door IphoneonsJan; 14-10-11 om 12:40. Reden: Oplossing gevonden
  #11  
Oud 14-10-11, 13:18
arjan2809 arjan2809 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

muziek staat ook niet in itunes .... heb de apple store gebeld maar hun enige antwoord was dat de nieuwe software ook voor hun nog "te nieuw is" .
of ik dan maar naar itunes wil mailen in de US.
  #12  
Oud 14-10-11, 21:23
davekroon davekroon is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Tja ik ben ook opzoek na het antwoord op de vraag hoe ik mijn muziek van mn iPad weer in m iTunes bibiotheek krijg! op de een of andere manier is de muziek uit mn iTunes verdwenen. Gisteren mn Iphone 4 geupdate naar 5.0 en daarna al mn muziek van mn iphone verdwenen en dus kwijt. wil dit voorkomen bij upgraden van mn iPad dus vraag me af of ik op een of andere manier dus de muziek van mn iPad overgezet krijg naar mn iTunes. belangrijk om te weten is dat t om muziek gaat die ik ooit zelf vanaf cd's in mn iTunes heb ingeladen en dus NIET heb aangeschaft in iTunes. de i iTunes aangeschafte muziek heb ik namelijk wel overgezet middels "aankopen overzetten". nu nog al mn andere muziek.....

alvast bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gekochte muziek kwijt na aankoop! Branmic iPad algemeen 6 05-06-19 17:19
Windows: aangekochte muziek kwijt? LJArnoud iTunes 2 13-03-10 22:54
opdate 2g la chartreuse Archief 2 17-12-09 12:20
Mac OS X: Al mijn muziek kwijt #@$%^&*:-( jandenh iTunes 2 07-07-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.