//

Ineens alle muziek weg!?

Ineens alle muziek weg!? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, gister iOS 5 gedownload, werkt prima. Zit nu in de bus met mijn muziek op en was alle programmas die aanstonden even aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-11, 10:22
alie91 alie91 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Provincie Groningen
Berichten: 37
Standaard Ineens alle muziek weg!?

Hallo allemaal, gister iOS 5 gedownload, werkt prima. Zit nu in de bus met mijn muziek op en was alle programmas die aanstonden even aan het afsluiten en drukte toen perongelijk ook de muziek weg, gebeurt wel vaker, dus ik start hem opnieuw op, is ineens al mijn muziek weg! Er staat: Geen materiaal. Hoe kan dit en kan ik er nu wat aan doen? Herstarten heeft geen zin.

Alvast bedankt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 09:42 ----------

Ik had het dus allemaal alweer via de back-up er op staan, en zodra ik de app afsluite en weer opstarte was de muziek weg.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-12, 21:19
ariefoon ariefoon is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard opeens muziek kwijt

Hallo, jammer dat er nog niemand hierop heeft gereageerd, want ik heb een soortgelijk probleem.
ik had 3 cd's op mijn i phone gezet in de muziek bibliotheek. zomaar opeens waren ze helemaal weg.
daarna heb ik 6 cd's er weer op gezet, en zomaar opeens waren 3 weken later 3 cd's volledig weg en van de 3 overige cd's heb ik nog maar een aantal nummers!!
wat irritant zeg!
wel heb ik een waarschuwing gehad, omstreeks dezelfde dag, dat ik niet meer kon filmen met mijn i phone omdat ik teveel foto's en video's erop had staan.
zou het kunnen dat hij om ruimte te maken zomaar muziek heeft weg gegooid? zoja, is er een mogelijkheid om dat uit te zetten dat het niet nog eens gebeurd?
ik hoop dat er iemand is die raad weet. ik word er goed gek van!
  #3  
Oud 14-05-12, 00:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ben het zelf ook al 2tal keer tegen gekomen, hoe da kan is mezelf een raadsel. Maarja, alles staat op je itunes, ik heb gewoon terug gesyncht en twas in orde of ze staan sowieso op mijn pc in een aparta map van itunes op mijn c-schijf + ik gebruik ook icloud, daar zitten alle songs nu in, ik kan ze meteen vanaf mijn iphone via Wi-Fi meteen allemaal herdownloaden en afgooien enz....

Ik weet het; technologie is mooi maar het werkt nooit 100% .
Ik zorg er toch altijd wel voor ik van dit en dat toch altijd genoeg ruimte over heb nu net om zo'n problemen te vermijden mijn boeltje vol zou staan (kzeg nie het daar aan ligt ze).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle inboxen ineens leeg Webraiser iPhone algemeen 0 15-03-11 17:50
Muziek: Alle folders in directory muziek weg?! steefmaik Muziek, foto & video 0 05-08-10 16:45
Door iTunes alle muziek weg carp iTunes 1 18-11-09 17:12
Muziek: Alle muziek en videos weg! jeroenvg Muziek, foto & video 4 19-11-08 17:26
Verkeerd gesynced: alle muziek weg marco_sire iTunes 5 18-09-08 10:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.