//

muziek via i tunes op i phone 3 gs

muziek via i tunes op i phone 3 gs discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) De nieuwe ios 5 op de iphone gezet,alles goed gegaan denk ik. Nu wil ik mijn muziek vanuit de bibliotheek op mij 3 gs zetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-10-11, 18:00
mikevi mikevi is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard muziek via i tunes op i phone 3 gs

De nieuwe ios 5 op de iphone gezet,alles goed gegaan denk ik.
Nu wil ik mijn muziek vanuit de bibliotheek op mij 3 gs zetten en blijkbaar lukt dit niet.
Muziek die ik in de biblotheek heb staan van mijn cd's te rippen komen er niet op te staan. Ik denk dat hij ze er wel opzet maar er komt niets in de afspeelijsten noch bij nummers.Afspeellijsten die ik heb aangeschaft heb in de store werken wel.
Ik zie de beschikbare ruimte wel afnemen.
Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: i-tunes laat apparaten niet zien na aansluiting I-phone 4 lepp iTunes 2 03-02-11 23:04
NA sync met I-Tunes twee dezelfde agenda's op i-Phone ludovanderwinkel iTunes 2 28-04-10 19:55
programma's van i tunes sync-ed niet met i-phone The Goose iTunes 5 06-11-09 20:05
I-phone geblokkeerd bij upgrading I-tunes- 3G dieter theylaert iPhone algemeen 0 15-09-09 21:33
i phone blokeerd door i tunes? karim s Archief 5 18-04-09 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:51.