//

Muziek sorteren op Ipod vs. iPhone

Muziek sorteren op Ipod vs. iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPod nano 4 en een iPhone 4. Beide met de laatste software erop. Op beide apparaten staat precies dezelfde muziek. Alleen lukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-11, 14:09
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Muziek sorteren op Ipod vs. iPhone

Ik heb een iPod nano 4 en een iPhone 4. Beide met de laatste software erop. Op beide apparaten staat precies dezelfde muziek. Alleen lukt het sorteren van de muziek (bij voorkeur op album) op de iPod wel maar op de iPhone niet.

Ik heb bijvoorbeeld 20 nummers de albumnaam "top 40" gegeven. Op de iPod staat dit dan als 1 album met daarin 20 nummers. Op mijn iPhone krijg ik 20 albums met de naam "Top 40". Andere nummers worden weer wel als 1 album weergegeven.

Ander voorbeeld: ik heb een cd geript. Op de iPhone staat deze 2 keer in de albumlijst: 1 goede versie en 1 versie met daarin alleen nummer 7 van dezelfde cd. Via iTunes zie ik dat het nummer toch echt maar 1 keer voorkomt in de lijst.

Hoe kan ik de muziek goed sorteren op mijn iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek wel op iPod maar ipod zegt geen materiaal Silverleaf iTunes 2 15-10-11 01:08
Windows: Muziek sorteren paulhofman iTunes 3 30-07-11 21:22
Muziek op ipod, maar word niet op ipod herkent NoWayOut Muziek, foto & video 3 06-03-11 12:46
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59
Mac OS X: ipod muziek op iphone zetten?? Shorty007 iTunes 2 25-12-08 23:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.