iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Oude muziek niet meer af te spelen na update ios 5.0 (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/102212-oude-muziek-niet-meer-spelen-na-update-ios-5-0-a.html)

daaaan25 23-10-11 11:18

Oude muziek niet meer af te spelen na update ios 5.0
 
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de muziek op m`n iphone 3gs 32 gb.
Na het updaten naar 5.0 heeft hij mijn oude muziek die er opstond voor de update (ongeveer 12 gb) wel overgezet, maar deze kan ik niet afspelen (als ik op play druk dan gebeurt er niets). De muziek die ik na de update toegevoegd heb, speelt hij wel gewoon zonder problemen af.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit makkelijk kan herstellen of moet ik alle muziek er weer opnieuw, los opzetten?

Frankuitesch 25-10-11 12:53

Oude muziek niet meer af te spelen na update ios 5.0
 
Hoi Daan

Sorry ik heb niet de oplossing, maar heb het zelfde probleem op mijn iPad.
Ik heb zelfs de ipad helemaal leeg gemaakt en alles weer terug gezet maar ook dat heeft niet geholpen, bijna alle muziek is grijs en kan ik dus niet afspelen.

Voorheen kon ik de muziek zowel op mijn Iphone4 als mijn iPad1 zetten, nu werkt het alleen nog maar op de Iphone.

Ik snap er niets van.

Hopelijk komt iemand snel met de oplossing.


Mvg
Fránk Hendriks

Orze 25-10-11 20:59

Heb ik ook gehad, en bij mij is het opgelost door de muziek te verwijderen en er opnieuw op te zetten.

Frankuitesch 25-10-11 22:02

na iOS 5 update speelt iPad geen muziek meer af (alles grijs)
 
Niet alleen het hoofd (map synchroniseer muziek) vinkje uit zetten.

Maar die juist aan laten staan en de mappen(afspeellijsten) allemaal uit vinken en dan weer op synch rechts onder klikken. Daarna is alles weg/leeg op je ipad/iphone, daarna mappen(afspeellijsten) allemaal weer apart aanvinken en
weer opnieuw synchroniseren.

ja hoor nu werkt alles weer.pffffff


Blij na 3 dagen surfen is mijn probleem opgelost.

Iedereen succes met dit probleem.

Mvg
Fránk Hendriks

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 22:21 ----------

Te hard geroepen

heb nu weer een aantal mappen die het niet doen.

ga weer verder zoeken.

mvg

Fránk

vriendf 26-10-11 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaaan25 (Bericht 722768)
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met de muziek op m`n iphone 3gs 32 gb.
Na het updaten naar 5.0 heeft hij mijn oude muziek die er opstond voor de update (ongeveer 12 gb) wel overgezet, maar deze kan ik niet afspelen (als ik op play druk dan gebeurt er niets). De muziek die ik na de update toegevoegd heb, speelt hij wel gewoon zonder problemen af.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit makkelijk kan herstellen of moet ik alle muziek er weer opnieuw, los opzetten?

Hi
ik had mijn muziek niet staan na update 5,0
heb nogmaals via Itunes een kopie van één cd gestart
hierna direct werden de "oude" muziekbestanden keurig gesynchroniseert
appeltje eitje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.