iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: Muziek synct niet op iPhone en iPad (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/102853-muziek-synct-niet-op-iphone-ipad.html)

dat.rooie.ventje 29-10-11 13:29

Muziek synct niet op iPhone en iPad
 
Hallo,

Ik heb een ipad2 en iPhone3Gs met iOS 5. Nu wil ik (net als je met apps en boeken moet kunnen ) mijn muziek ook vanuit de iCloud op mijn beide iOS apparaten zetten. Bij instellingen staan echter alleen de knoppen apps en books en in iTunes op beide toestellen kan ik niet vinden over aankopen die ik uit de iCloud kan halen.
Wat doe ik fout of wat zie ik niet?

apotheosis 29-10-11 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dat.rooie.ventje (Bericht 726396)
Hallo,

Ik heb een ipad2 en iPhone3Gs met iOS 5. Nu wil ik (net als je met apps en boeken moet kunnen ) mijn muziek ook vanuit de iCloud op mijn beide iOS apparaten zetten. Bij instellingen staan echter alleen de knoppen apps en books en in iTunes op beide toestellen kan ik niet vinden over aankopen die ik uit de iCloud kan halen.
Wat doe ik fout of wat zie ik niet?

Muziek gaat helaas niet via the cloud.

dat.rooie.ventje 29-10-11 14:49

Dank voor je reactie maar hier maken ze wel reclame voor toch?

apotheosis 29-10-11 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dat.rooie.ventje (Bericht 726447)
Dank voor je reactie maar hier maken ze wel reclame voor toch?

Hoe bedoel je?

Ik weet in amerika ze daar verder instaan wat muziek betreft.
Hier in belgie/nederland zal dat mss wel nog komen.

Maar muziek in the icloud steken nu gaat helaas nog niet.

RKalfsbeek 30-10-11 16:49

Afspeellijsten overzetten van itunes naar iphone
 
Vóór iCloud kon ik afspeellijsten (ook eigen cd's die ik in itunes heb gezet en audioboeken) probleemloos naar de iphone overzetten. Dat lukt nu niet meer met iCloud.

Begrijp ik dat ik kan ophouden met het zoeken naar een oplossing?

Kan ik ook van iCloud af en doet Itunes dan weer wel wat het altijd deed?

dannyro 30-10-11 18:02

Ben je zeker dat het met iCloud te maken heeft. Ik merk geen verschil met het syncen in iTunes. Ik heb er 5 afspeellijsten instaan en die syncen probleemloos.

apotheosis 30-10-11 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyro (Bericht 727149)
Ben je zeker dat het met iCloud te maken heeft. Ik merk geen verschil met het syncen in iTunes. Ik heb er 5 afspeellijsten instaan en die syncen probleemloos.

Jaja. Als ik in itunes mijn muziek enzo aanvink en synch dan lukt het ook, zou er nog aan mankeren. ;).

Maar als ik bv op ipad een song koop dan komt deze niet op de iphone terecht, bij apps en boeken lukt dat wel. Had dat wel graag gehad dit ook zou gaan bij songs.

dat.rooie.ventje 30-10-11 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 727291)

Maar als ik bv op ipad een song koop dan komt deze niet op de iphone terecht, bij apps en boeken lukt dat wel. Had dat wel graag gehad dit ook zou gaan bij songs.

Dat bedoelde ik. En toch maakt Apple daar reclame voor.
We wachten gewoon af

RKalfsbeek 01-11-11 10:50

muziej synct niet op Ihone en iPad
 
Ik kreeg maandag een juichende e-mail van Apple over IOS 5 en iCloud met heel klein de zin:

"De muziekvoorzieningen van iTunes in de cloud zijn momenteel niet overal beschikbaar." Daarin zitten twee onzekerheden: "momenteel" en "niet overal".

Ben benieuwd wanneer beide worden weggenomen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.