//

Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update

Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan de foto's in de filmrol niet d.m.v. glijden met mijn vinger over het scherm snel verwijderen. ik moet ze nu per foto aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-11-11, 10:00
Nevanda Nevanda is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Thumbs down Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update

ik kan de foto's in de filmrol niet d.m.v. glijden met mijn vinger over het scherm snel verwijderen. ik moet ze nu per foto aan tikken om te selecteren. Voorde update ging dat een stuk sneller.

Tevens kan ik bij het bekijken van foto's of play of met mijn vinger over het scherm vrijven terwijl je voorheen op een pijltje kon klikken om naar de volgende foto te gaan.

Kan iemadn zeggen wat ik eventueel nog niet ontdekt heb hoe het wel moet od ander advies?

Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen uit fotostream Elidb Muziek, foto & video 14 16-02-12 13:47
SDK 3.1.3 anders dan anders? Hamertej Ontwikkelen voor iOS 3 04-02-10 17:59
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen alvin_silvrants Muziek, foto & video 7 27-09-09 10:56
Foto's uit filmrol weg philippefeij Muziek, foto & video 0 23-08-09 13:27
Foto's verwijderen uit wallpaper folder op je Iphone! stereopanda Ringtones en Wallpapers 5 22-02-08 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.