//

iPhone 4s: geen geluid bij video opnames en gesprekken op speakermode

iPhone 4s: geen geluid bij video opnames en gesprekken op speakermode discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 9 september een nieuwe iphone 4s (64gb zwart). Maar ik heb nu een issue, dat er bij het maken van video opnames ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-11, 13:34
flexib0y flexib0y is offline
• iOS 8.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Exclamation iPhone 4s: geen geluid bij video opnames en gesprekken op speakermode

Ik heb sinds 9 september een nieuwe iphone 4s (64gb zwart).

Maar ik heb nu een issue, dat er bij het maken van video opnames alleen een krakend geluid te horen is. Zowel met andere video apps gebeurt het zelfde. Je hoort niets, alleen wat licht gekraak.

Bij gesprekken waarbij je de speaker gebruikt, hoor ik de andere partij wel, maar zij kunnen mij niet horen.

Ik heb al gezocht op internet, maar kon hierover niets vinden. Meeste problemen die ik heb gevonden waren met de iphone 4.Daar was het geval dat het microfoon gaatje bij de koptelefoon ingang verstopt was. Maar dit is niet het geval.

Heeft iemand een soortgelijk probleem? Of wordt dit terug gaan naar de shop voor een omruiling?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 17:34
brammm brammm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met het bellen ,
Heb mijn Iphone laten vervangen , maar heb nu dus nog steeds hetzelfde probleem ..
  #3  
Oud 24-11-11, 19:43
flexib0y flexib0y is offline
• iOS 8.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brammm Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem met het bellen ,
Heb mijn Iphone laten vervangen , maar heb nu dus nog steeds hetzelfde probleem ..
Hey Brammm, heb je dit probleem dan met normaal bellen of als je de telefoon op speaker stand zet?

Heb je geen problemen met opnemen van video?
  #4  
Oud 24-11-11, 19:45
brammm brammm is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb dit probleem als ikzelf wil bellen naar iemand , op speaker en op stil , als ik zelf gebeld wordt is er geen probleem ... dus er kan niets kapot zijn ,


Met video heb ik geen problemen
Reageren

Labels
iphone 4s, microfoon, no sound, speaker, video



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Amper geluid bij opname video iphone 4 davidvegmond Muziek, foto & video 18 16-11-11 18:52
Geluid video-opnames van live concerten vervormd tonmartens Muziek, foto & video 3 13-06-10 15:31
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) boschc iPhone algemeen 7 03-04-10 16:14
Video: Geen Geluid bij een video jeroen82 Muziek, foto & video 1 07-07-09 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.