//

Muziek iPhone 4s

Muziek iPhone 4s discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn 4s ook om muziek te luisteren wanneer ik folders aan het doen ben. Weken geen problemen mee gehad, tot 2 weken geleden. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-11-11, 15:57
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard Muziek iPhone 4s

Ik gebruik mijn 4s ook om muziek te luisteren wanneer ik folders aan het doen ben. Weken geen problemen mee gehad, tot 2 weken geleden. Sindsdien hapert hij af en toe of stopt de muziek opeens. Heel raar, daarna weer een uur geen last van en dan begint het ineens weer terug. Volgens mij ligt het ook niet aan de oordopjes (dat ze er niet goed inzitten ofzo). Meer mensen last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-11-11, 17:03
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Anders je iPhone even opnieuw herstelen, wie weet werkt het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 11:12
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" Robin-m Muziek, foto & video 0 16-05-10 11:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone theet iTunes 2 19-08-09 10:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:55.