iPhone in iPod boxen set ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een vraagje ! ik ben van plan om een iphone te kopen en dus mijn ipod video te verkopen ! maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone in iPod boxen set ?
hallo,
ik heb een vraagje ! ik ben van plan om een iphone te kopen en dus mijn ipod video te verkopen ! maar ik heb een ipod boxen setje met een dockconnector maar kan ik hier een iphone aan zetten ? alvast bedankt ! groeten maurie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Werkt prima! Vanavond uitgeprobeerd bij een vriend. Je kan zelfs gebeld worden. De ringtone klinkt dan via de boxen. Voor het gesprek zelf moet je de iPhone op speaker zetten, dat verlloopt niet via de speakerset. De GSM straling geeft ook wat storing op de luidsprekers.
Marco |
|
|||
|
|||
oke bedankt ! heb ik niet voor niks 149 euro uitgegeven
|
|
|||
|
|||
Ik heb zulke boxen voor mijn ex-iPod :
http://www.computeltilburg.nl/plaatjes/logitechmm50.png De iPhone geraakt er in maar dan komt een bericht : "dit is niet geschikt voor iPhones" |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist verschillende sets getest bij Mediamarkt met m'n iPhone. Je krijgt inderdaad meldingen dat ze niet compatibel zijn, maar die kun je wegdrukken. Alle sets werkten! Alleen krijg je soms wat storing door de GSM straling.
Soms vind ik de iPhone wel wat gammel in de standaard staan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
voor tegen die straling moet je iphone op airmod zette ....
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt ie ook en hij laad
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maak je boxen open doe om het electronica zilverfolie heen en nou zou je dr geen last meer van moeten hebben + je kan nog gebeld worden ook Manjefiek!
Echter lijkt dit me niet al te slim... Ik weet niet.. ik heb geen iPhone maar mischien kan je roaming of hoe je dat ook nomet... Ik bedoel dat ie contact legt met je Provider om je mail te checken of dat soort dingen uit zetten dan zou het probleem lijkt mij gefixed kunnen zijn... Echter dit is alleen een gedachte... Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone heeft toch 2 boxen ? | driessenm | Archief | 3 | 07-08-09 23:21 |
Iphone stoort bij boxen | Riiccardo | iPhone algemeen | 7 | 17-07-09 14:40 |
boxen iphone stuk? | Leagle_Hunt | iPhone algemeen | 5 | 13-07-09 12:37 |
Nieuwe iphone boxen. | alo-b | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-09-08 12:09 |
|
|