//

iPhone 4s film comprimeren

iPhone 4s film comprimeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik vind de camera van de 4s fantastisch. Enkel de bestanden zijn enorm groot vanwege het filmen in 1080 HD. Je kan deze kwaliteit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 18:24
widescreen widescreen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard iPhone 4s film comprimeren

Hoi,

ik vind de camera van de 4s fantastisch. Enkel de bestanden zijn enorm groot vanwege het filmen in 1080 HD. Je kan deze kwaliteit niet lager instellen tijdens het filmen. Achteraf zit je dan met een zeer groot bestand van 300MB of 700MB..waardoor het erg onhandig wordt om bvb door te mailen. Een filpje van 3' vult algauw een CD'tje. Heeft iemand een goed tip voor een programma om films te comprimeren ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-11, 00:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door widescreen Bekijk bericht
Hoi,

ik vind de camera van de 4s fantastisch. Enkel de bestanden zijn enorm groot vanwege het filmen in 1080 HD. Je kan deze kwaliteit niet lager instellen tijdens het filmen. Achteraf zit je dan met een zeer groot bestand van 300MB of 700MB..waardoor het erg onhandig wordt om bvb door te mailen. Een filpje van 3' vult algauw een CD'tje. Heeft iemand een goed tip voor een programma om films te comprimeren ??
Zou dat niet lukken via een app? Maar de kwaliteit is uiteraard veel minder dan.
  #3  
Oud 07-12-11, 08:51
widescreen widescreen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

Dat is juist mijn vraag ??
  #4  
Oud 07-12-11, 09:16
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je de video probeert te emailen (met de iPhone) zal hij automatisch gecomprimeerd worden. Er is wel een maximale duur. Is de video langer dan zul je hem moeten inkorten.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 december 2011 om 08:18 ----------

Wanneer je de video al op je computer hebt staan kun je de video beter uploaden naar een videoservice (youtube) en vervolgens de link mailen. Dan heeft de andere persoon ook niet meteen z'n inbox vol.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 07-12-11 om 09:39. Reden: verduidelijking mbt mailen met de iPhone
  #5  
Oud 07-12-11, 09:35
widescreen widescreen is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

Mail-programma comprimeert idd een klein beetje...van 330MB naar 325MB..
Vroeger in Windows had ik een programma om te comprimeren en om te zetten naar verschillende bestanden (Divx etc...).
Ondertussen heb ik wel iets gevonden in iMovie onder "DELEN"...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s film comprimeren ?? widescreen iPhone algemeen 1 15-11-11 14:50
Video/beeld comprimeren bobsyouruncle iPhone Apps 0 14-08-11 12:15
Camera Video's comprimeren en opslaan? borgqueenx Muziek, foto & video 1 11-01-10 20:11
Plaatjes comprimeren bij HI internet Hemmik Overige providers Nederland 1 06-11-07 02:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.